problemen met ruitewissers

Forumindex Forums Modellen Corsa problemen met ruitewissers

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17218185
    mantadevil
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      heb een corsa a van 93 en sinds een paar dagen doen mijn ruitewissres raar
      werken nog wel,maar in welke stand ik ze ook gebruik ze komen tot stil stand recht voor me neus:fy1
      of nu met interval of op de hoogste stand
      ze raken de onderkant wel waar ze normaal staan ,maar komen dan nog eenmaal omhoog om vervolgens voor de bestuurder zijn uitzicht te blijven hangen .
      wie weet wat dit zijn kan ,dacht zelf relair wat niet goed meer is .

      #17623955
      Famempeters
        Lid sinds:
        8 March 2008

        je moet is de armen er af halen en dan de ruiten wissers aan zetten en naar de asjes kijken .

        heb al zo,n ding gehad met de asjes droog gelopen bijna vast dan doet hij ook allemaal vreemde dingen .

        is dat aan de hand de asjes weken in de wd 40 en eff uit elkaar halen licht opschuren met schuursponsje en goed in vetten .

        dat heb ik met corsa gehad ??? dus wie weet bij jou ook aan de orde ???

        Bert

        #17623956
        Nova_C20xe
          Lid sinds:
          23 January 2008

          Bij mijn a had ik dat ook.. Gewoon doen wat Famempeters zegt en dan is ie :thumbup

          #17623957
          mantadevil
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            nou dan gaan we dat maar eens doen dan
            kijken of dat de oplossing is

            #17623958
            nova07
              Lid sinds:
              31 January 2010

              ik had het zelfde probleem, maar bij mij was het plaatje/pootje waarmee die op het motortje wordt gezet verschoven.
              hierdoor krijg je een verkeerde afstelling en is het eindpunt van de wissers dus ook ergens anders, in jou geval het midden van het raam.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.