problemen met parkeersensoren

Forumindex Forums Modellen Meriva, Agila problemen met parkeersensoren

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17228357
    lisamik
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 July 2005

      Beste Opel liefhebbers,

      De parkeersensoren van mijn Astra H SW Cosmo bouwjaar 2009, functioneren af en toe niet.
      Als ik achteruit rijd en het tekentje P knippert, dan weet ik al dat hij niet werkt. De sensoren zijn wel helemaal schoon.
      Heeft iemand zo iets meegemaakt of weet iemand raad. IK heb hierdoor ooit licht mijn achterbumper beschadigd.
      Kan ik de bumper kosteloos door Opel laten maken, het is ten slotte niet mijn schuld..

      Alvast bedankt

      #17758317
      GTS Power
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 May 2008

        origineel gepost door lisamik
        Beste Opel liefhebbers,

        De parkeersensoren van mijn Astra H SW Cosmo bouwjaar 2009, functioneren af en toe niet.
        Als ik achteruit rijd en het tekentje P knippert, dan weet ik al dat hij niet werkt. De sensoren zijn wel helemaal schoon.
        Heeft iemand zo iets meegemaakt of weet iemand raad. IK heb hierdoor ooit licht mijn achterbumper beschadigd.
        Kan ik de bumper kosteloos door Opel laten maken, het is ten slotte niet mijn schuld..

        Alvast bedankt

        dit komt wel vaker voor.

        er zijn mede leden die dit ook hebben gehad dus die zullen wel raad geven:thumbup

        parkeersensoren is een HULPmiddel dus je kan je schade niet verhalen op Opel:vertag
        je bent tenslotte zelf achteruit gereden;)

        #17758318
        Motorsmurf
          Lid sinds:
          10 October 2010

          Ik heb daar de laatste paar dagen ook last.. De ene keer doet ie het prima maar de keer daar doet ie het niet… Of er word aangegeven dat er iets staat… de continue piepen…

          Als ik de parkeersensor inschakel door gewoon op het knopje te drukken of in de achteruit te schakelen hoor een piep… 1 keer.

          Ik denk zelf aan een weigerende sensor.. Alleen waar.

          #17758319
          Spacejam
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 November 2006

            even laten uitlezen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.