Problemen met m’n Insignia

Forumindex Forums Modellen Insignia Problemen met m’n Insignia

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17260719
    jan350
      Lid sinds:
      6 May 2012

      Vanavond onderweg naar huis maakte me Insignia opeens een tikkend geluid dat evenredig leek met het toerental van de motor. Ik ben doorgereden en opeens leek het tikkend geluid wat minder te worden maar was het vermogen ook helemaal weg. Er kwam ook een melding dat de auto direct naar de garage moest. Ik heb de auto naar de garage gebracht maar de werkplaats was helaas al gesloten. Een verkoper dacht dat het wellicht de turbo kon zijn. M’n auto heeft nu 120.000 km gelopen. Zou dat het kunnen zijn en is dat normaal voor een auto met 120.000 km?
      Morgen weet ik hopelijk meer.

      Groeten Jan

      #18174541
      nicocorsa
        Lid sinds:
        6 June 2006

        moest je turbo echt kapot zijn . ik heb nog wel een heel goede liggen bij mogelijke interesse hoor ik het wel

        #18174542
        jan350
          Lid sinds:
          6 May 2012

          Enig idee wat zo’n turbo (nieuw) mag gaan kosten?

          Groeten Jan

          #18174543
          Dennispolly
          Deelnemer
            Lid sinds:
            23 October 2010

            check dit voor een indicatie

            https://www.carsom.nl/turbo-vervangen” onclick=”window.open(this.href);return false;

            mvg Dennis

            #18174544
            jan350
              Lid sinds:
              6 May 2012

              @Dennispolly
              Dank voor je link. Zo’n turbo is vrij kostbaar dus.