Problemen met mijn Opel Astra K 2016

Forumindex Forums Modellen Astra Problemen met mijn Opel Astra K 2016

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Auteur
    Berichten
  • #18367430
    mrs. Bibi
    Deelnemer
      Lid sinds:
      11 July 2019

      Hallo allemaal,

      Ik ben de (on) gelukkige eigenaar van een Opel Astra K van 2016.
      En waarom zeg ik ongelukkig omdat ik sinds ik deze heb al 3 mankementen heb aan deze auto.
      De eerste was een software probleem deze is binnen de garantie opgelost. De 2 andere zijn nu in 1 maand tijd. Het gaat om de voor koplamp waar in 1 dag tijd opeens een soort laag af komt het lijkt wel of die gaat vervellen. En de volgende is dat het ruitensproeier pompje en en motortje kapot is gegaan.

      Ik ben 4 weken geleden direct naar mijn dealer gegaan met de koplamp. Deze had zoiets nog nooit gezien en zal met opel gaan mailen hoe en wat hiermee te doen. Ik heb aangeven dat ik al 30 jaar opel rijd en zoiets nog nooit heb gezien of meegemaakt. De monteur was het met mij eens en vond dit niet kunnen bij een auto van nog geen 3 jaar. Hij heeft intussen mails verstuurd en bij eerdere mails is onze klacht afgewezen en komen de kosten van vervangen voor ons zelf. Ik ben het daar niet mee eens daar deze klacht niet voorkomt bij andere auto’s en voor als nog nooit is gezien. Het loopt nu dus al 4 weken en het ligt nu bij de hoogste via de monteur. Wij vinden het maar lang duren. En hebben er geen goed gevoel bij. Foto’s onder dit bericht.

      Vandaag ben ik terug gegaan voor dat de ruitensproeier het niet meer deed. En ja hoor 2 dingen kapot. Dit is toch ook niet normaal bij een auto van 3 jaar!! Ik heb de rekening betaald want ik heb de ruitensproeier nodig. Maar het zit mij niet lekker. Ik heb geen fijn gevoel meer bij deze auto en ben ook zeer teleurgesteld in Opel tot nu toe.  Na 30 jaar grote fan en vol lof te zijn is dit nu tot op put nul gezakt.

      Wat vinden jullie hiervan? Komt dit bij iemand van jullie bekend voor? Herkent iemand deze mankementen? Heeft iemand advies wat ik kan doen met deze situatie?

      20190618_15565620190618_15565420190618_155702

    1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.