Problemen met de Heater Swith bediening [hulp graag]

Forumindex Forums Modellen Astra Problemen met de Heater Swith bediening [hulp graag]

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17230569
    AstraLimburgDriver
      Lid sinds:
      12 May 2010

      Hey Opel drivers :D

      Ik heb een klein probleempje met mijn Heater Swith.
      Alles werkt, de airco, de bediening voor de aanjager maar mijn Heater Switch werkt soms wel soms niet, als ik een paar keer achter elkaar blijf duwen erop dus aan, uit, aan, uit dan opeens zie ik dat het lampje gaat branden en dat die aanspringt.

      Als ik de volgende keer weer in de auto rij en dus weer op de knop drukt gebeurd er niks, en na de handeling weer hebben uitgevoerd weet ik hoeveel keer op aan, uit, aan, uit te hebben geklikt is hij opeens weer daar…

      Nu zeggen ze tegen mij om de knop eventjes in te spray-en dat en dat het kan zijn dat de problemen weg zijn. Kan dit of is dit een ander probleem en is er misschien een los contact, en is deze makkelijk uit te bouwen om te controleren.

      Voor de mensen die niet weten waar ik het over heb hier de afbeelding en heb er een rood vierkantje omheen gemaakt welke ik bedoel…..

      Bedankt voor jullie hulp alvast!!

      #17790463
      boeiend
        Lid sinds:
        10 February 2006

        Dat is je knop voor binnen circulatie. Zover ik weet, werkt die alleen als je de lucht uitstroom NIET op je voorruit hebt staan… verder zou hij altijd moeten werken…

        #17790464
        AstraLimburgDriver
          Lid sinds:
          12 May 2010

          [rquote=1834092&tid=139878&author=boeiend]Dat is je knop voor binnen circulatie. Zover ik weet, werkt die alleen als je de lucht uitstroom NIET op je voorruit hebt staan… verder zou hij altijd moeten werken…[/rquote]

          Hey gelijk eventjes kijken, misschien is het dat alleen maar staat nu op de personen en voorruit
          Ga gelijk testen ;)

          #17790465
          AstraLimburgDriver
            Lid sinds:
            12 May 2010

            GE-WEL-DIG hij doet het gewoon!!
            Ik heb hem inderdaad op alle standen gehad en zodra ik hem op de ruit zet schakelt deze uit. Op de overige standen werkt hij gewoon en is die dus niet kapot..

            Gelukkig, want heb zo nooit wat (afkloppen) aan mij Astra of gehad, behalve dus nu dit dingetje hier: http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=139866

            Super bedankt voor je reactie!!

            #17790466
            hanskadett
              Lid sinds:
              18 April 2009

              lang leve het forum toch!!!!!

              #17790467
              AstraLimburgDriver
                Lid sinds:
                12 May 2010

                [rquote=1834217&tid=139878&author=hanskadett]lang leve het forum toch!!!!![/rquote]

                Zeker weten!!!!!!

                #17790468
                boeiend
                  Lid sinds:
                  10 February 2006

                  Graag gedaan :)

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.