problemen met carkit inbouwen

Forumindex Forums Modellen Astra problemen met carkit inbouwen

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264860
    OscaR-16v
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 May 2009

      Hallo,

      Ik heb het volgende probleem. Ik heb een carkit gekocht (bury 9048), een eenvoudige versie waar aux en A2DP op zit. Dit komt in een astra GTC van BJ2007 met een DVD90NAVI.

      nadat ik alles heb aangesloten gaat mijn carkit aan. Ik kan ook verbinding maken. maar nu komt het, het geluid van de carkit krijg ik niet door de luidsprekers van de auto. Ik hoor dus totaal niks als ik iemand bel of gebeld wordt. Dit zelfde geld voor AUX en A2DP.

      De volgende draden heb ik nog nergens op aangesloten:
      vanaf de zwarte box(bij parrot de blauwe box) heb ik een gele mute draad. dan heb ik iets verder op in de draadboom nog 3 mute draden (mute1, 2 en 3).

      En ik heb nog 4 draden vanaf de zwarte box, dat gaat om Phone L+, Phone R+, Phone L-, Phone R-.

      voordat er zekeringen uit knallen, Wie weet wat ik nog moet aansluiten? de mute draad heb ik al op alle 3 geprobeerd, maar ondanks alles komt er helaas nog geen muziek uit.

      De handleiding is dusdanig beknopt dat hier niet uit is te komen.

      Wie kan mij helpen?

      Alvast bedankt!

      Groet,

      OscaR-16v

      #18225601
      Patje gts
        Lid sinds:
        27 May 2013

        Op deze zwarte mute box zit een schuif pinnetje staat deze weg goed?

        #18225602
        OscaR-16v
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 May 2009

          die zit er niet op.

          probleem heb ik ondertussen opgelost. Heb alle bedrading nog eens los gehaald. alles opnieuw in elkaar geklikt. vervolgens de mute draad 1 voor 1 getest. de mute draad aangesloten op mute 3 en alles werkt zoals het hoort :thumb

          nog ff een foto van het eindresultaat:

          #18225603
          dark-divx
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 November 2005

            laat me eens weten wat je vind van de geluidskwaliteit en dergelijke.
            Heb onlangs ook staan kijken voor deze te kopen.

            #18225604
            dree4681
            Deelnemer
              Lid sinds:
              1 January 2013

              Ziet er mooi uit. Ben je tevreden over deze carkit en werkt alles
              naar behoren?

              Gr André

              #18225605
              OscaR-16v
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 May 2009

                Carkit werkt goed. Geluid kwaliteit is beter dan de parrot. Inbouwen was opzich wel simpel alleen de bedrading netjes wegwerken heb je wel even tijd voor nodig

                #18225606
                dree4681
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  1 January 2013

                  @OscaR-16v wrote:

                  Carkit werkt goed. Geluid kwaliteit is beter dan de parrot. Inbouwen was opzich wel simpel alleen de bedrading netjes wegwerken heb je wel even tijd voor nodig

                  Nou mooi dat je er tevreden mee bent. bedankt voor je reaktie.

                  #18225607
                  dark-divx
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    20 November 2005

                    zelfs de draden wegwerken vind ik eenvoudig :)
                    heb hem dit weekend ook gestoken.
                    Het leuke is dat je nergens gaatjes moet maken.
                    en de module heb ik weggestoken achter het handschoenbakje.

                    #18225608
                    skyline643
                      Lid sinds:
                      2 June 2013

                      Welke (extra) kabels hebben jullie gebruikt als ik vragen mag en waar wordt de spanning afgetakt? Ben ook aan het kijken om deze te steken, maar het model groter (met touch display) lijkt me ook wel fijn!

                      #18225609
                      OscaR-16v
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        29 May 2009

                        @skyline643 wrote:

                        Welke (extra) kabels hebben jullie gebruikt als ik vragen mag en waar wordt de spanning afgetakt? Ben ook aan het kijken om deze te steken, maar het model groter (met touch display) lijkt me ook wel fijn!

                        Je hebt een ‘ISO2CAR’ kabel nodig. deze klik je tussen de originele bekabeling van de radio zodat je iso stekkers hebt waar de carkit op aangesloten wordt.

                        Aan jou ISO2CAR kabel zit een geschakelde draad(zo ver ik weet is deze altijd blauw). Deze heb ik aangesloten op de verlichting van mijn sigaretten aansteker. Zo sluit de plaatselijke opel dealer ze ook aan.

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.