problemen met bedrijf voor ruitschade

Forumindex Forums Overige Opel algemeen problemen met bedrijf voor ruitschade

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17208995
    EBkadett
      Lid sinds:
      22 April 2006

      ik woon in groningen en ging ff naar de saturn , word ik daar aangesproken door AUTORUITSCHADE VAN DE VEN uit EMMEN of ik mijn raam van mijn cabrio wil laten maken .

      waarop ik zeg nee die is nog goed , maar ik heb wel een andere kadett waar een sterretje in zit. Dit was half november ik zeg maar dat word niet eerder als januari. dit was geen probleem .

      ik word meerdere malen gebeld wanneer de ruit gezet kan worden , en spreek in het begin van januari wat af op een donderdag , waarop ik zeg dat het voor 12 uur moet omdat ik naar mijn werk moet maar ze waren toch laat , (dus ik ook op mijn werk)

      nou ik en mijn vriendin staan wat te kijken als deze mensen met de ruit bezig gaan , wat nogal grof gedaan word , het raamrubber met roest word gewoon op mijn dak gegooid en en word niet voorzichtig met de auto om gegaan .

      er blijkt allemaal roest onder te zitten en ik mag het roestvrij maken (wat ik wel netjes vind) en dan zetten ze de ruit op een andere datum.
      1 van deze mensen die de kit van de auto haalt met een scherp mes ding, zegt in 1 keer oeps en loopt weg :o

      dus ik kijk wat oeps , en loop naar de auto toe zit me daar op mijn raamstijl een kras van 15cm :fy1

      en zeg tegen deze man wat je nu doet word ik niet vrolijk van . maar reageerd niet echt en pakt wat poetsmiddel , goh dat gaat werken . niet dus

      ze zeggen geen sorry en gaan gewoon weg waarop ik het bedrijf bel , die zeggen de volgende keer dat ze weer komen polijsten ze hem er wel uit .

      feb komen ze weer , 1 dezelfde man en een andere de man die het gedaan had was er niet bij .

      alles werd netjes gedaan geen problemen ., ze hebben geprobeerd de kras eruit te halen maar dat wou niet , ze zouden het doorgeven en weer een nieuwe afspraak maken

      dit is nu al een aantal weken geleden en heb herhaaldelijk gebeld maar word van het kastje naar de muur gestuurd .

      heb ik vandaag eindelijk de baas te pakken . gaat die moeilijk doen . ik heb een schade van 238,- euro . hij zegt dat ik langs zijn spuiter moet (uur heen en uur terug +benzine )
      ik zeg hij kan het toch niet spuiten door de aparte kleur kan alleen mijn spuiter dat .

      ik had de mensen die de raam gezet hebben gezegd dat de motorkap gespoten moet worden door dat de motorkap begint te werken .
      en dat ik met de tijd de auto in zijn geheel weer laat spuiten

      nu zegt hij hij word toch opnieuw gespoten dus betaal ik de helft wel :wtf

      waarop ik zeg dat dacht ik niet , dat heeft er niets mee te maken dat staat los van de kras.
      nu zegt hij ook het is een oude auto dus is het ook teveel geld , waarop ik zeg . voor deze auto had ik een hele leuke nieuwe auto kunnen kopen .

      na een hoop gezeur :argue zeg ik , ik ben all risk verzekerd dus ik krijg mijn geld zowieso wel , waarop hij zegt gooi het maar bij de rechtsbijstand dan krijg je je geld over 2 of 3 jaar . ….

      het gaar mij echt niet om het geld , ik had hem achteraf liever naar carglass gebracht en 136,- eigen risico betaald en dan geen kras op de auto

      zijn er meer mensen met deze ervarig van dit leuke
      VAN DE VEN in EMMEN

      mijn advies hier niet heen gaan :puke

      #17467852
      mrmonkey
      Deelnemer
        Lid sinds:
        22 February 2006

        carglass, kwikfit, euromaster etc etc. ga er nou niet heen, betaal wat meer en ga naar de dealer… :wtf

        #17467853
        corsaracer
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 January 2005

          origineel gepost door mrmonkey
          carglass, kwikfit, euromaster etc etc. ga er nou niet heen, betaal wat meer en ga naar de dealer… :wtf

          euuhhh niet voor het een of ander maar ik ga toch echt liever naar carglass dan de dealer hoor……

          dat over kwikfit enzo ben ik wel met je eens!!!

          maar carglass is toch echt het bedijf voor je autoruiten (voor mij tenminste!!!! heb er al vaak gestaan met veel verschillende auto’s en altijd super service!!!!)

          #17467854
          arjontje
          Deelnemer
            Lid sinds:
            31 March 2006

            origineel gepost door mrmonkey
            carglass, kwikfit, euromaster etc etc. ga er nou niet heen, betaal wat meer en ga naar de dealer… :wtf

            Laat nou net veel dealers de auto naar carglass brengen.

            Maar wat een slechte service zeg.:thumbdown

            #17467855
            stoppelflieger
              Lid sinds:
              14 January 2007

              Nou ik werk in de autoschade en zet best vaak een ruit en dit zijn in tegenstelling tot de carglass heikneuters altijd originele ruiten;)
              bij carglass krijg je een ruit zonder bvb het audi teken erin,en dit is als je een audi van 1jr oud heb best lullig…
              en heb je de zijruiten van carglass al eens bekeken die golven gewoon als je er langs kijk!!
              Geef wat meer uit en ga naar een erkend focwa schade bedrijf die je kent.

              #17467856
              black champion
                Lid sinds:
                18 July 2004

                kan je zelf voor kiezen bij carglass origineel of imitatie

                #17467857
                mrmonkey
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  22 February 2006

                  origineel gepost door arjontje

                  origineel gepost door mrmonkey
                  carglass, kwikfit, euromaster etc etc. ga er nou niet heen, betaal wat meer en ga naar de dealer… :wtf

                  Laat nou net veel dealers de auto naar carglass brengen.

                  Maar wat een slechte service zeg.:thumbdown

                  en laten wij bij de dealer nou net heel veel autos terug krijgen die net bij carglass vandaan komen… :swear

                  #17467858
                  Fearless
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    9 January 2005

                    Je had een sterretje? maar ze vervangen de hele ruit?
                    Normaal zou je een sterretje kunnen dichten…zie je niets van.
                    Maaarrrr…op een nieuwe ruit kunnen ze veel meer verdienen, dus zeggen ze eerder dat ze het sterretje niet kunnen repareren:vertag.
                    Jij hoeft dat niet te betalen, of het nou een ruit vervangen is of een sterretje. Dat gaat via de verzekering.

                    Ik zou persoonlijk nooit mezelf inlaten met dit soort bedrijven. Die lui die op grote parkeerplaatsen staan enz..
                    Ik heb hier zelf een heel goed adres voor. Geen carglass oid.
                    Maar kan nu zelf sterretjes fixen…scheelt ook weer iets.
                    Maar ben er ook voor verzekerd dus is een beetje dubbel:p

                    #17467859
                    sebastiaankadettcabriogsi
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      27 November 2005

                      idd E+B kadett was verzekerd er voor dus koste hem niets.

                      en ja die oude ruiten op die kadettjes zien er zoizo niet meer uit. die van mij zit ook vol met krassen als de zon er op schijnt…

                      nieuwe ruit bij tijds is wel zo netjes.

                      #17467860
                      EBkadett
                        Lid sinds:
                        22 April 2006

                        nieuwe ruit staat inderdaat een stuk beter.

                        er zat altijd al een klein sterretje in maar was een nieuwe grotere bij gekomen. die wel zichtbaar bleef als die gemaakt werd.

                        de schade is maandag getaxeerd op 258.-
                        ben vandaag door de rechtshulp gebeld dat van der ven een schikking wil trekken van 150.-
                        en doordat het moeilijk aan te tonen is dat hun de kras gemaakt hebben ik hier beter mee accoord kan gaan. als ik dit niet doe en van der ven ontkent dat hun de kras gemaakt hebben. kan het jaren duren tot ik mijn geld krijg als ik het nog krijg.

                        dus ben er maar mee accoord gegaan:cry

                        #17467861
                        sebastiaankadettcabriogsi
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          27 November 2005

                          wijze les voor de volgende keer.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.