problemen met adaptieve cruise control

Forumindex Forums Modellen Grandland X problemen met adaptieve cruise control

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #18410132
    Diver999
    Deelnemer
      Lid sinds:
      12 February 2021

      Ik heb sinds een week een Grandland X Ultimate uit 2020 en heb daar dus ook adaptieve cruise control op. Ik vind dit niet prettig werken en zou dit graag uit willen schakelen zodat ik een  gewone  cruise control overhoud. Ik krijg dit niet voor elkaar ondanks dat in het boekje staat dat het uit te zetten is. Ik krijg dit dus niet voor elkaar. Kan iemand mij eventueel in makkelijke bewoordingen uitleggen of dit mogelijk is en zo ja hoe dan?

      #18410139
      pjotter
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 November 2013

        [quote quote=18410132]Ik heb sinds een week een Grandland X Ultimate uit 2020 en heb daar dus ook adaptieve cruise control op. Ik vind dit niet prettig werken en zou dit graag uit willen schakelen zodat ik een gewone cruise control overhoud. Ik krijg dit niet voor elkaar ondanks dat in het boekje staat dat het uit te zetten is. Ik krijg dit dus niet voor elkaar. Kan iemand mij eventueel in makkelijke bewoordingen uitleggen of dit mogelijk is en zo ja hoe dan?[/quote]

        volgens handleiding zou het zo werken echter ik neem aan dat je dit al hebt uitgevoerd

        adaptieve cruise control grandland

        #18410141
        Diver999
        Deelnemer
          Lid sinds:
          12 February 2021

          Dat heb ik gelezen maar dan gaat de hele cruise control uit. Ik wil alleen het adaptieve deel uithebben

          #18410157
          Quadrijder2
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 July 2015

            Volgens mij kan dit niet het is  adaptieve cruise control aan of uit.

            Je begrenzer werkt dan nog wel maar dat is geen cruise control.

             

            #18410224
            Jodokus
            Deelnemer
              Lid sinds:
              24 January 2020

              Ik vind het soms ook wel handig om de adaptive cruise control uit te zetten en de gewone cruise control aan. Maar ik heb deze optie helaas nog niet gevonden.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.