problemen combinatie zetelverwarming,start-stop….

Forumindex Forums Modellen Grandland X problemen combinatie zetelverwarming,start-stop….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18395815
    jopsa
    Deelnemer
      Lid sinds:
      3 May 2019

      Mijn auto nu al weer 7 weken kwijt.  Er ging een netwerkkabel vervangen worden die alle problemen zou oplossen….  Niet dus.   Nog steeds problemen met zetelverwarming.  Dan nieuwe module daarvoor vervangen….   Weer niks volgens technieker.

      Nu wordt gemeld dat ,  ik citeer..  :  “…van Opel die een technisch bulletin doorgezonden heeft waarin ze het probleem herkennen en er naar een oplossing wordt gezocht het is een combinatie van verschillende factoren zoals start/stop systeem en laadtoestand van de accu. Als er veel verbruikers opstaan en er kortere ritten gemaakt worden dan geraakt de accu niet voldoende opgeladen – als de accu < 82% is dan werkt het start/stop systeem niet meer en dit heeft invloed op het milieu en type goedkeuring van de wagen. We wachten op een aanpassing van dit systeem, wanneer dit komt heb ik geen zicht.”    Dit is toch van de pot gerukt volgens mij ??

      Heeft iemand hetzelfde probleem ?    Ze spreken over korte ritten….  Maar wat bij lange ritten ??? Dan werkt het ook niet.  Geraakt de batterij dan nooit opgeladen zelfs na uren rijden ????  Nu ben ik de wagen in totaal al meer dan 3 maand kwijt geweest.  Niks geraakt opgelost.   Er werd reeds om een nieuwe wagen gevraagd maar de dealer blijft doof maar er wordt niks opgelost.

      Wie heeft ook de lederen zetels,start stop,……  en werken die zaken dan wel wanneer ze samen opgezet worden ?  De wagen dateer van eind april 2019 en is al zoals reeds gezegd meer dan 3 maand in de garage geweest…..

      #18396293
      Rob Van Der Voort
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 July 2018

        Hallo Jopsa,

        ik heb de genoemde opties en deze werken gelijktijdig.

        Balen voor je; succes.

         

        Groet Rob

        #18396359
        jopsa
        Deelnemer
          Lid sinds:
          3 May 2019

          Bedankt voor de getuigenis Rob

           

          Zijn er nog mensen die dit kunnen beamen want het wordt tijd, na 18 maanden aan het lijntje gehouden te zijn, om er een gerechtelijk einde aan te breien.

          #18396411
          markmen
          Deelnemer
            Lid sinds:
            7 January 2019

            Hallo Jopsa,

            ik heb ook genoemde opties en deze werken allemaal tegelijk Grandland is van eind 2017.

            Het is wel zo dat start stop aan heel veel voorwaarden moet doen wil hij echt de motor stoppen.

            Zie afbeelding met alle voorwaarden

            Start

            groet Mark

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.