Probleempje Airco-/achteruitverwarmingknop Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Probleempje Airco-/achteruitverwarmingknop Astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17224158
    JPS
      Lid sinds:
      1 August 2010

      Hallo,

      Ik heb een probleem met mijn Astra G:

      De knoppen voor luchtcirculatie/airco/acterruitverwarming werken soms niet goed. Alle 3 werken wel of niet, het is dus niet zo dat 1 van de 3 wel zou werken en een ander niet.

      Ik heb het een en ander uitgeprobeerd, en ik kom tot de conclusie dat als ik 10 keer mijn contactsleutel in en uit het contactslot doe en omdraai, het bijvoorbeeld 1 of 2 keer normaal werkt.

      Tevens lijkt het erop dat als de knoppen schijnbaar niet werken en ik rommel weer met de contactsleutel waarna ze wel werken, de laatste actie met de knoppen wel degelijk is vastgehouden (dus ik heb op airco gedrukt, gaat niet aan, maar als de knoppen vervolgens wel werken brand hij wel zonder dat ik hem op dat moment heb aangeraakt).

      Iemand een idee/oplossing?

      #17706085
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Als je zegt dat het in Combinatie met contactslot reageerd heb je kans dat het aan het electrische deel van het contact slot ligt.

        Deze heeft namelijk een apart contact voor de kachel en achterruitverwarming.

        Willem

        #17706086
        JPS
          Lid sinds:
          1 August 2010

          Hoi,

          Bedankt voor de snelle reactie. Heeft het zin om de boel open te maken en met contactspray oid tekeer te gaan of moet het zondermeer vervangen worden ?

          #17706087
          wim-v6
          Deelnemer
            Lid sinds:
            12 August 2005

            je kan inderdaad eens het slot insmeren met contact spray en flink draaien..

            Willem

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.