Probleem vervangen CD30mp3

Forumindex Forums Modellen Astra Probleem vervangen CD30mp3

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18384388
    WreckItRalf
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 July 2020

      Beste mensen,

      Ik ben in het bezit van een Astra GTC 2007 en van de week begaf mijn cdspeler het. Gezien mijn radio geen aux heeft besloot ik om dan maar direct een android 2 din radio erin te gaan plempen. Van de week nieuwe radio binnen en dacht mooi een uurtje kwijt te zijn op mijn vrije zaterdag met inbouwen en instellen.

      nu het probleem: De cd30 wil er niet uit, vorige eigenaar heeft blijkbaar ook issues gehad want er zit hier en daar wat onopvallende schade. anyway wanneer ik de beugels erin wil steken lijkt de onderste pin (links onder naast het stuur zegmaar) nergens grip op te hebben of niets aan de kant te duwen.
      heb de hele dag gespendeerd maar krijg die radio er dus niet uit. Hij blijft klemmen op de klem links onder ookal help ik de radio vanaf de achterkant (achter dashboard kastje)

      Heeft een van jullie misschien een nog idee wat ik zou kunnen doen? Ik ben niet gehecht aan de radio maar hij moet er gewoon uit want ik weiger dagelijks zonder mijn eigen muziek mijn woon werk afstand af te leggen.

      Mijn dank zal groot zijn!

      #18384389
      opel-mark
      Deelnemer
        Lid sinds:
        6 March 2011

        dat wordt zoeken met een zaklamp, soms lukt het met voelermaten ertussensteken van boven het gat aan de zijkant naar beneden frummelen het geheel wel goed te krijgen, maar het klinkt mij in de oren dat iemand het beugeltje aan de binnenkant helemaal verbogen heeft

        #18384394
        WreckItRalf
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 July 2020

          [quote quote=18384389]dat wordt zoeken met een zaklamp, soms lukt het met voelermaten ertussensteken van boven het gat aan de zijkant naar beneden frummelen het geheel wel goed te krijgen, maar het klinkt mij in de oren dat iemand het beugeltje aan de binnenkant helemaal verbogen heeft[/quote]

          Ben al met voelermaten bezig geweest, maar ter hoogte van het gaatje komt deze klemvast te zitten.

          Wat betreft het beugeltje aan de binnenkan, welk beugeltje bedoel je dan precies? Als je het beugeltje bedoeld wat aan de radio zit (welke naar binnen moet buigen met behulp van de sleuteltjes) dan zou het toch niet mogelijk moeten zijn om de pin erdoorheen te duwen? De pin gaat er gewoon in namelijk alleen heeft hij nergens weerstand links onder.

          #18384438
          opel-mark
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 March 2011

            ja dat beugeltje bedoel ik, ik vermoed dat hij te ver naar buiten is geduwd.

            als de radio toch kapot is kun je proberen het gaatje voorzichtig groter te boren, zonder de frame eromheen te beschadigen, en te kijken of je dan iets kan zien

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.