Probleem opgelost met Trillingen !!!

Forumindex Forums Modellen Omega Probleem opgelost met Trillingen !!!

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215977
    bleuopel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 September 2009

      Hoi Allemaal

      Ik heb een tijdje een opel omega gekocht van Bouwjaar:1993
      2.0 Benzine, Uitvoering GLT , Kleur: Blauw Metallic .
      Na een tijdje is mijn koppeling stuk gegaan 5 Bak naar de Kl°te centerpin beschadigd en complete koppeling kapot .
      Heb toen mijn auto naar de garage gedaan waar ik hem gekocht heb. Ze gingen mijn koppeling maken na één week had ik de wagen terug vertrok daar begon te trillen als ik vertrok met de wagen in alle vitessé.Na een tijdje verloor ik mijn einddemper van de wagen deze toen nieuw gezet .
      Na het groot onderhoud zelf te doen ben ik erachter gekomen dat ze mijn Motorsteun niet het vastgemaakt aan de motor de karterpan lag op de stuurhuis te rusten .
      Deze heb ik nu zelf gemaakt en mijn wagen rijd terug zoals
      ik hem op begin heb gekocht .

      Ik heb de :vertag bijgehouden van de kosten.

      Nieuwe Motorsteunrubber 105 euro
      Nieuwe Einddemper 88.50 euro
      Nieuwe Bevestingsbeugel van de steun 27.30 euro

      Ben naar de man van de garage geweest en heb de facturen laten zien :vertag hij gaf toe dat hij in fout was en dat was vergeten vast te zetten plezant hoor dan vertrouw je de garage nog als ze iets aan de auto doen hoor TOFFFF

      De man van de garage heeft mijn kosten vergoed .

      Gtrz Bleuopel

      #17587156
      Jack-omegax3.0xe
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 September 2007

        nou blij dat het dan goed opgelost is.

        En dat je omega weer rijd als van te voren.

        Gr Jack

        #17587157
        kaneelschep
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 November 2004

          wat een domme fout!! gelukkig heeft ie je wel de kosten vergoed! maar ja wie weet wat er gebeurt was als je gewoon door was gereden..
          Niet meer heen gaan! :D

          #17587158
          MantasticB1
          Deelnemer
            Lid sinds:
            6 October 2006

            om dat soort nalatigheden ga ik alleen nog maar in het ALLER UITERSTE geval naar de garage:argue
            tot nog to is er ALTIJD iets niet goed gegaan als ik ff geen zin had of iets niet zelf kon! :puke

            #17587159
            yoyo
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 April 2009

              Wel netjes opgelost!

              Maar wat de reparaties betreft…..prutswerk!!
              Dat is dus ook de reden waarom ik altijd probeer bij de auto te blijven (als het kan)
              Tegenwoordig staan ze steeds meer te zwaaien met een briefje waarop staat dat er geen
              onbevoegden in de werkplaats mogen komen ivm de verzekering.:hmmz

              Leuk gezegd ,maar ze zijn gewoon blij als je er niet bij ben want dan kunnen ze maar lekker raak klooien. (kassa dus)

              Leuk was wel was ooit eens dit voorval,
              Ik was weer eens een keer dat hij zei dat ik mijn mond moest houden ( dat heb ik toen dus ook gedaan) en toen hij de olie ververste zei ik dus ook niet dat hij de bout onder het carter vergeten was te plaatsen.(had ik wel gezien maar ik mocht niets zeggen ):P:P

              Het gevolg was dat mijn carter lekker schoon gespoeld was en hij stond daar te kijken waar al die olie bleef want de peilstok wees niets aan.:o

              Toen hij het zag vroeg hij of ik niets had kunnen zeggen , euh ja had wel gekund als het mocht hahaha.

              Toen hij af wilde rekenen stond er (voor de gein) op de rekening : olie ververst “12 liter” er was trouwens maar een liter of 4,5 doorgespoeld :P

              Trouwens dit was geen slechte garage en werd hier goed geholpen. (helaas is deze garage er niet meer):cry

              Gr,
              Aart

              #17587160
              bleuopel
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 September 2009

                origineel gepost door yoyo
                Wel netjes opgelost!

                Maar wat de reparaties betreft…..prutswerk!!
                Dat is dus ook de reden waarom ik altijd probeer bij de auto te blijven (als het kan)
                Tegenwoordig staan ze steeds meer te zwaaien met een briefje waarop staat dat er geen
                onbevoegden in de werkplaats mogen komen ivm de verzekering.:hmmz

                Leuk gezegd ,maar ze zijn gewoon blij als je er niet bij ben want dan kunnen ze maar lekker raak klooien. (kassa dus)

                Leuk was wel was ooit eens dit voorval,
                Ik was weer eens een keer dat hij zei dat ik mijn mond moest houden ( dat heb ik toen dus ook gedaan) en toen hij de olie ververste zei ik dus ook niet dat hij de bout onder het carter vergeten was te plaatsen.(had ik wel gezien maar ik mocht niets zeggen ):P:P

                Het gevolg was dat mijn carter lekker schoon gespoeld was en hij stond daar te kijken waar al die olie bleef want de peilstok wees niets aan.:o

                Toen hij het zag vroeg hij of ik niets had kunnen zeggen , euh ja had wel gekund als het mocht hahaha.

                Toen hij af wilde rekenen stond er (voor de gein) op de rekening : olie ververst “12 liter” er was trouwens maar een liter of 4,5 doorgespoeld :P

                Trouwens dit was geen slechte garage en werd hier goed geholpen. (helaas is deze garage er niet meer):cry

                Gr,
                Aart

                Prutsers zijn het mijn schoonvader zijne auto was daar ook binnengeweest voor een onderhoud ze hadden alles vervangen zijden ze bij het nazicht wat ik heb gedaan de vier bougie’s waren de zelfde als ervoren en de luchtfilter was de zelfde omdat ik het getekend had voor hij naar de garage gedaan is

                mvg bleuopel

                #17587161
                yoyo
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  12 April 2009

                  Prutsers en nog dieven ook!!!!!:fy1

                  BAH dat is niet leuk meer wordt tijd voor je om een ander garage te zoeken.

                  Want je gaat hier al naarte met een rotgevoel.:puke

                  gr,
                  Aart

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.