Probleem na vervangen stoelhoezen en verklikkerlampje buitenspiegel rechts.

Forumindex Forums Modellen Grandland X Probleem na vervangen stoelhoezen en verklikkerlampje buitenspiegel rechts.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur

V.Roelofs
    Participant
    • Topics 3
    • Reacties 7

Na het vervangen van de hoezen van de rugleuningen ivm de terugroepactie wil de automatische bestuurdersstoel alleen nog maar in een preset als je de auto start,voor m’n vriendin erg lastig als ik erin heb gereden omdat ze met de stoel in mijn stand amper bij de pedalen kan komen om de auto te starten,overigens zitten ze er veel minder strak omheen als uit de fabriek,en stond ik al eerder voor niets bij de dealer met een notabene door hun gemaakte afspaak voor het vervangen bleken ze op backorder te staan….dus nu hier weer mee terug naar de garage.(..of is het iets in de instellingen..?)

Dan de rechterbuitenspiegel die niet altijd passerend verkeer aangeeft,wat dus niet door de parkeersensoren zoals ik dacht word gedetecteerd,maar een of ander systeem met een in de spiegel ingebouwd magneetsysteem,er schijnen vooral Ampera’s rond te rijden met hetzelfde probleem waar ze nog geen oplossing voor gevonden hebben volgens de garage,ik begin toch wel een beetje te twijfelen aan de techniek van Opel,hiervoor altijd Seat’s gehad(lees VW) en dacht bij Opel overstappen op een ander duits merk qua betrouwbaarheid zal niet veel uitmaken of is Opel nu toch meer frans geworden??

Knutsel2
    Participant
    • Topics 1
    • Reacties 17

Na het vervangen van de hoezen van de rugleuningen ivm de terugroepactie wil de automatische bestuurdersstoel alleen nog maar in een preset als je de auto start,voor m’n vriendin erg lastig als ik erin heb gereden omdat ze met de stoel in mijn stand amper bij de pedalen kan komen om de auto te starten,overigens zitten ze er veel minder strak omheen als uit de fabriek,en stond ik al eerder voor niets bij de dealer met een notabene door hun gemaakte afspaak voor het vervangen bleken ze op backorder te staan….dus nu hier weer mee terug naar de garage.(..of is het iets in de instellingen..?) Dan de rechterbuitenspiegel die niet altijd passerend verkeer aangeeft,wat dus niet door de parkeersensoren zoals ik dacht word gedetecteerd,maar een of ander systeem met een in de spiegel ingebouwd magneetsysteem,er schijnen vooral Ampera’s rond te rijden met hetzelfde probleem waar ze nog geen oplossing voor gevonden hebben volgens de garage,ik begin toch wel een beetje te twijfelen aan de techniek van Opel,hiervoor altijd Seat’s gehad(lees VW) en dacht bij Opel overstappen op een ander duits merk qua betrouwbaarheid zal niet veel uitmaken of is Opel nu toch meer frans geworden??

Bij mij werkt de rechter dodehoek detectie ook niet altijd betrouwbaar.

Ben er al mee terug geweest, volgens garage werkt het met achterste parkeersensor, die zou niet goed afgesteld staan in de bumber.

dat hebben ze gecorrigeerd maar heeft helaas niet veel geholpen, dus ga nog maar een keer terug.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.