Probleem Monza A1 3.0

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17209557
    Franske4
      Lid sinds:
      19 April 2009

      Ik heb een probleem met mijn Monza A1 C30NE. Hij startte de laatste tijd alleen wanneer hij met startkabels aan een andere auto zat. Vorige week is er een nieuwe spanningsregelaar in de dynamo gezet, nu doet ie helemaal niets meer. Er zit inmiddels een nieuw bobine op, deze krijgt stroom maar geeft geen vonk. Iemand enig idee wat dit kan zijn of waar ik moet beginnen met zoeken? Waar zit bijvoorbeeld de bovenste dode punt sensor?

      #17478646
      GSE
      Deelnemer
        Lid sinds:
        5 August 2006

        Ligt eraan welke C30NE je hebt als je er 1 hebt uit een Monza/Senator heb je geen BDP sensor als je er 1 hebt uit een Omega Senator heb je wel een BDP sensor.

        Die BDP sensor zit onder in de deksel van je oliepomp gestoken.

        Maak die maar eens goed schoon kan al veel veel schillen.

        #17478647
        Franske4
          Lid sinds:
          19 April 2009

          Het is een c30NE van de Monza. Als hier geen BDP sensor op zit, waar kan het dan aan liggen?

          #17478648
          GSE
          Deelnemer
            Lid sinds:
            5 August 2006

            Heb je het zwarte kasje al verwisselt wat tussen veerpoot en schutbord zit aan de bestuurderskant?

            Kan zijn dat die kapot is.

            En heb je alle stekker in je ontstekingskabelboom al op corrosie nagekeken?

            #17478649
            zetos
              Lid sinds:
              4 January 2009

              hey

              ff 1 vraagje brand je accu lampje op je dash?
              Zo niet kijk ff of je dunne draadje ook op je dynamo zit die activeer namelijk je dynamo als die niet is aangesloten laad ie ook niet bij;)

              Groetjes wesly

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.