Probleem met radio astra h

Forumindex Forums Modellen Astra Probleem met radio astra h

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17265182
    Wesken001
      Lid sinds:
      8 April 2014

      Beste mensen.

      Ik heb een astra h 1.6 benzine van 2004. Nu toen ik deze ochtend in men wagen stapte merkte ik op dat de radio niet ging. Radio is een cd30 mp3.
      De cd gaat er niet uit, en hij vind geen zenders op de manuele bediening.
      Iemand een idee?

      Mvg.

      #18228102
      ZakhooiTM
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 November 2013

        Misschien een bitje omgevallen?
        Je zou eens de zekering er effe uit kunnen trekken zodat hij zich kan resetten.
        Weet je welke zekering het is ?

        #18228103
        Wesken001
          Lid sinds:
          8 April 2014

          Geen idee welke zekering. Waar bevind die zich. Ik heb de aansluitingen er eens uitgetrokken zonder resultaat. Wat bedoel je met omgevallen? Radio zit er vast in :)

          #18228104
          ZakhooiTM
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 November 2013

            Bedoel je de stekkers van achter de radio ?
            De zekeren kastzit onder de motorkap aan de bestuurders kant, en hier onder zie je de zekering zitten.

            Hehehe, in de IT zeggen we nog wel eens “Er is een bitje omgevallen” als er iets niet werkt :P

            #18228105
            Wesken001
              Lid sinds:
              8 April 2014

              Oo lol. Inderdaad achter de radio. Bedankt zal dit morge eens testen.
              Gewoon er uithalen? Hoelang?

              #18228106
              ZakhooiTM
              Deelnemer
                Lid sinds:
                10 November 2013

                Op zich zou het met de kabels eruit trekken ook moeten volstaan (aangezien hij dan ook geen stroom krijgt.
                Maar je kan het altijd proberen, hou de zekering er ongeveer 30-60 seconden uit. Daarna is alle stroom er wel uit.

                #18228107
                Wesken001
                  Lid sinds:
                  8 April 2014

                  Oké. Wel kabels er uittrekken heeft niks opgebracht. Het rare is hij heeft altijd goed gewerkt. En dan plots niks meer. Kan wel op de knoppen drukken en alles verschijnt wel op de,display maar er komt geen geluid uit. Ik heb wel een paar radio’s,gezien 2dehands maar lijkt me wat omslachtig met het afmelden van de oude radio en aanmelden van de nieuwe

                  #18228108
                  Wesken001
                    Lid sinds:
                    8 April 2014

                    Zekering er uithalen heeft niks opgebracht. Wat mij opvalt is dat als ik de zekering er uithaal of kabels er uit trek blijft hij wel zijn geheugen behouden maar komt nog steeds geen geluid uit. Als ik hem zenders laat zoeken dan gaat hij alle frequenties af en komt hui dan uiteindelijk terug op de zender die ik met de nummers geselecteerd heb

                    #18228109
                    Tusk
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      15 January 2009

                      ik heb binnenkort een zilveren te koop, zonder mp3. Dat wel.

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.