Probleem met display Delco CDR500

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Probleem met display Delco CDR500

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17237949
    chickenwiebe
      Lid sinds:
      17 May 2011

      Hallo Opel-fanaten,

      Heb onlangs een Zafira-A gekocht. Zat tweedehands een Kenwood autoradio in, persoonlijk was dit niet mijn smaak..
      M’n schoonvader had uit Sintra een Delco CDR500 over, aangezien ik deze originele opel-radio mooier vind staan heb ik vanavond deze ingebouwd..

      Nu doemt er echter 1 probleem op:
      De radio werkt perfect, er verschijnt echter geen informatie op het display.

      Weet iemand hier de oplossing voor?
      Alvast bedankt!

      #17881900
      PVB
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 April 2006

        Blijft de datum staan of gaat de datum weg en staat er niets?
        Als de datum blijft staan dan even langs de dealer en het display laten programmeren dat er een radio is aangesloten. Het zou ook kunnen zijn dat er een draadje is doorgeknipt.
        Verdwijnt de datum dan moet je als ik me niet vergis:
        Contact aan , radio uit, voorkeuze toetsen 4 en 6 (of 1 en 3) tegelijk indrukken en vasthouden, radio aanzetten, op je display verschijnt DIGIT 10 daarna radio uit en weer aan.

        P.S. stel je even voor met :kewlpics :kewlpics van je auto

        #17881899
        chickenwiebe
          Lid sinds:
          17 May 2011

          Dank je wel voor de reactie.
          Datum blijft constant in beeld, toch maar ff langs de opel dealer dus. Ben wel blij met de Delco want zeg nou zelf staat toch veel mooier dan zo’n lichtgevende japanse radio?! :puke

          p.s. zal zsm even een paar fotootjes van mijn Zafira posten. Eerst dan nog ff wassen na al het stof en zand van de laatste weken! Zwart is geen handige kleur! :thumb wel mooi..

          #17881901
          chickenwiebe
            Lid sinds:
            17 May 2011

            pfff… net even de dealer gebeld. Inderdaad moet display geprogrammeerd worden. Kost half uurtje werk oftewel € 40,-
            Moet er nog maar eens even over nadenken…. of ik het dat wel waard vindt.

            #17881902
            PVB
            Deelnemer
              Lid sinds:
              25 April 2006

              Probeer het eens bij andere dealers, ik heb ook eens bij mijn display de boardcomputer laten activeren en ik was €14,00 kwijt.
              De dealer waar ik ben geweest is Hartgerink in Hengevelde.
              Bij de dealer in Hengelo (Auto Bleeker) moest het €50,00 kosten en konden ze niet garanderen dat het lukte.
              Nou is dit al wel een paar jaar geleden.

              #17881898
              chickenwiebe
                Lid sinds:
                17 May 2011

                Dat is grappig, we wonen kennelijk redelijk bij elkaar in de buurt. De dealer die ik gebeld heb is Hartgerink in Lochem…
                maar bedankt voor weer een tip, ik zal er eens even een paar meer bellen.

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.