Probleem met AW03-71L automaat bak

Forumindex Forums Modellen Senator, Monza en Commodore, Rekord, KAD Probleem met AW03-71L automaat bak

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246120
    astraminator
    Deelnemer
      Lid sinds:
      13 August 2004

      Ik heb onlangs de 4 bak automaat vervangen voor een exemplaar meet 3.0 koppelomvormer. Ik heb de bak eronder gezet en eerst de olie bijgevuld voor te starten. Daarna warm laten lopen en een flush erbij gedaan. Daarna olie afgetapt, filter vernieuwd, alles weer in elkaar gezet en opnieuw olie bijgevuld.
      Nu werkt de achteruit perfect alleen wil hij niet vooruit. Niet in D niet in 2 en niet in 1. In D kruipt de auto ietsje maar zodra er een helinkje is is het afgelopen.

      Kan er nog lucht in het systeem zitten of iets dergelijks? Wie heeft de oplossing.

      #17987678
      Ghanz
      Deelnemer
        Lid sinds:
        31 July 2005

        heb je je oliepijl wel gepeild met warme olie en nadat hij in alle standen gestaan heeft ??
        en in de P met draaiende motor peilen he
        kickdown kabel wel afgesteld?

        #17987679
        astraminator
        Deelnemer
          Lid sinds:
          13 August 2004

          @Ghanz wrote:

          heb je je oliepijl wel gepeild met warme olie en nadat hij in alle standen gestaan heeft ??
          en in de P met draaiende motor peilen he
          kickdown kabel wel afgesteld?

          Yep, allemaal gedaan. Ik vermoed dat de overbrenging van de eerste versnelling stuk is. Dus ik ga de bak er maar weer onderuit halen. De verkoper die mij die bak verkocht heeft, heeft er nog 1 liggen dus dan kan ik hem omruilen. Overigens hij heeft met deze bak gereden zonder problemen en wist dus ook niet dat dit kon gebeuren. De bak had 140.000 km op de klok staan.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.