Probleem met Apple CarPlay

Forumindex Forums Modellen Ampera Probleem met Apple CarPlay

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #18366914
    tdoelman
    Deelnemer
      Lid sinds:
      15 June 2019

      In mijn Ampera-e werkt Apple Carplay op zich prima, met één probleem t.a.v. muziek: De informatie over het nummer wat op dat moment speelt welke op het scherm en in het dashboard getoond wordt loopt ver achter bij de werkelijkheid. Soms is dat een halve minuut, maar soms loopt het steeds verder op totdat de muziek al twee nummers verder is dan wat er op het scherm staat. iemand die dit herkent en de oplossing weet?

      NB Als ik ip het beeldscherm de muziek fullscreen laat zien, is e.e.a. wel up to date. Alleen in de dashboard weergave op het scherm , waarin de muziek één van de onderdelen is en in het dashboard zelf doet dit probleem zich voor.

      #18404441
      fisherman
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 August 2012

        [quote quote=18366914]In mijn Ampera-e werkt Apple Carplay op zich prima, met één probleem t.a.v. muziek: De informatie over het nummer wat op dat moment speelt welke op het scherm en in het dashboard getoond wordt loopt ver achter bij de werkelijkheid. Soms is dat een halve minuut, maar soms loopt het steeds verder op totdat de muziek al twee nummers verder is dan wat er op het scherm staat. iemand die dit herkent en de oplossing weet? NB Als ik ip het beeldscherm de muziek fullscreen laat zien, is e.e.a. wel up to date. Alleen in de dashboard weergave op het scherm , waarin de muziek één van de onderdelen is en in het dashboard zelf doet dit probleem zich voor.[/quote]

        Ik heb hetzelfde probleem. Waarschijnlijk niet op te lossen, aangezien er geen nieuwe firmware updates zullen komen voor de Ampera E.
        Heb je toevallig ook deze zomer een nieuwe gekocht?

      2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.