Probleem koeling VECTRA ’95

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Probleem koeling VECTRA ’95

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17277259
    FdeB70
      Lid sinds:
      24 April 2016

      Hallo,

      het valt me op dat bij file rijden, of bijvoorbeeld na al langer rijden bij een stoplicht, de ventilator pas inschakled bij, ik schat, 97 graden C.
      Tevens ‘ruik’ je het koelwater als ik uitstap na een rit.
      Ook loopt het reservoir langzaam maar zeker leeg.
      Gisteren met water tot de dikke rand aangevuld nadat bleek dat het tankje zo goed als leeg was. Vanmorgen na de rit van 15 km stond het weer 1/4 boven de dikke rand.

      De vraag is, wat moet ik hier nu mee? hoe vind je een lekkage terug? :???:

      #18322501
      bart-gsi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        7 July 2012

        Een garage opzoeken en je koelsysteem laten afpersen… Dan gaat het ergens lekken en dan heb je je problem gevonden…

        #18322502
        bart-gsi
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 July 2012

          Kans op een lek kan bij de slangen, radiateur, waterpomp, kachel radiateur..

          Anders een stuk karton onder je auto leggen.. Kijken waar je een natte plek hebt.. Daar ergens zit je lek… Dat is low budget maar werkt ook

          #18322503
          patrick343343
          Deelnemer
            Lid sinds:
            26 March 2016

            het probleem van warm worden heb ik ook met mijn vectra `96 ik heb een inimienie scheurtje onder in het hoekje van me radiator

            #18322504
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              Dat de koelvin “pas” bij 97graden aanspringt is volkomen normaal.

              Dit valt nog mee zelfs, je zit nog een volledig een streepje van het rood verwijderd.

              verstuurd door WIM-V6 via zijn SAMSUNG S5-mini

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.