Forumindex › Forums › Modellen › Kadett › Probleem Gordels D- kadett
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
9 mei 2009 om 15:37 #17209759
het volgende probleem doet zich voor, ik heb een 5 deurs D kadett, en die moet binnen kort voor apk, nou krijg ik de gordel van de besturderskant niet goed meer ingeklikt, enkele keren springt die onder het rijden los, nou had ik al gezien dat ik niet de goede gordelhouders heb, dus nou heb ik van een vriend de orginele houders wat in de d kadett zitten kunnen overnemen, eenmaal uitgeprobeerd, passen de gordels helemaal niet in de orginele houders van de d kadett, nou heb ik eens goed gekeken, maar aan de gordels is te zien dat deze geen inkeping hebben en de orginele weer wel, nou heb ik de gordels van een 3 deurs liggen, kan ik deze gebruiken voor een 5 deurs ?
9 mei 2009 om 16:13 #17481425Gordels van een 3 en 5 deurs zijn verschillend.
Bij een vijfdeurs steekt het oprolmechanisme het interieur in, bij een 3 deurs zit deze achter het zijpaneel.
En bij een vijfdeurs is het uiteinde van de gordel op een vast punt bevestigd, bij een 3 deurs zit deze op een glijrail (i.v.m. instap naar achteren).9 mei 2009 om 16:38 #17481426ja maar als ik toch orginele houders heb voor tussen de stoelen, moet je de gordels normaal gesproken gewoon kunnen inklikken, en dat gaat niet, mijn gordels hebben ook geen inkeping in het midden zitten, die lopen zeg maar in een U tje waardoor in ze niet kan inklikken, dat U tje moet onder open zijn zeg maar
9 mei 2009 om 17:14 #17481427heeft dennis niet nog een setje voor een 5 deurs?
10 mei 2009 om 07:09 #17481428Andreas, heb jij open of gesloten sluitingen aan je gordels zitten? Hier zit verschil in. De ene is eigenlijk een complete ring (de gesloten), de andere is aan 1 kant ca 2-3cm open.
Groeten,
Mischa10 mei 2009 om 09:23 #17481429origineel gepost door mischa
Andreas, heb jij open of gesloten sluitingen aan je gordels zitten? Hier zit verschil in. De ene is eigenlijk een complete ring (de gesloten), de andere is aan 1 kant ca 2-3cm open.Groeten,
Mischadat is het probleem nou net, die van mij zijn gesloten, en ik heb gordelhouders hier liggen wat bestemt zijn voor gordels die wat hem open hebben, ik heb hier ook nog gordels liggen van een 3 deurs die zijn ook open, maar kan ik deze in die van mij inbouwen, want een v an de huidige houders is kapot waar ze ingeklikt moeten worden, een beetje lastig verhaal eigenlijk, ik heb het idee dat ik compleet andere gordels erin heb zitten van een kadett E of Corsa A ofzo
10 mei 2009 om 11:07 #17481430Zal ik eens kijken of ik hier nog houders heb liggen voor gesloten gordels? Vermoedelijk komen je gordels inderdaad uit een E of een Corsa. Ik heb bij mij alles teruggebouwd naar open gordels.
Groeten,
Mischaedit: Net gekeken, ik heb hier nog een gordelhouder liggen voor smalle, gesloten sluitingen. Is voor bestuurderskant. Bij interesse -> U2U
10 mei 2009 om 19:00 #17481431tnx voor het aanbod mischa, ik zal eerst even kijken wat de keuring zegt, opzich gaat het nog wel, soms moet je gewoon een paar keer klikken voordat die inklikt, en vandaag klikte die weer meteen in, het veertje is dus wel kapot zowat ik gezien heb van de knop
10 mei 2009 om 19:12 #17481432Prima, stuur maar een U2U als je hem nodig hebt.
Mischa
10 mei 2009 om 19:51 #17481433origineel gepost door mischa
Prima, stuur maar een U2U als je hem nodig hebt.Mischa
zal ik doen
;) -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.