probleem Corsa OPC

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen probleem Corsa OPC

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17272559
    wes85
      Lid sinds:
      2 September 2015

      Hallo allemaal Ik heb een Corsa OPC die de laaste tijd rookt als ik hem start en als ik bij de stoplicht 2min later weg rijd komt er een rook blauwe pluim ik ben bij de garage geweest die zei klepseals vervangen heb ik gedaan zonder resultaat toen zeiden ze turbo vervangen heb ik gedaan nu naar een paar weken later heb ik geen blauwe pluim meer maar wit en als hij een dag stil heb gestaan loopt de moter effe beroerd tot dat hij warm is toen zeiden ze je moet die blok flushen met forte heb ik gedaan injectoren gereinigd carterontluchting vervangen maar niks helpt wie kan me verder helpen want ik weet het niet meer

      #18288886
      Andre_Ede
        Lid sinds:
        16 June 2006

        Verplaatst naar juiste forum deel, stond in Speedster/GT.
        Hoort thuis in OPC modellen, s.v.p. beter opletten in welk forum deel je, je vragen plaatst

        #18288887
        herrflick
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 September 2010

          Witte rook kan duiden op een lekke koppakking… Blijft je koelwater goed op pijl? Of moet je die regelmatig bijvullen?

          Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk

          #18288888
          wes85
            Lid sinds:
            2 September 2015

            Me koelvloeistof blijft op peil dat is het rare ervan en de rook ruikt echt naar olie want het het word steeds erger als de blok koud is hij wel zelf bijna uitvallen

            #18288889
            herrflick
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 September 2010

              Misschien heb je een te hoog oliepeil? Dan kan de motor ook onnodig veel olie verbruiken.

              Ik blijf er tevens wel bij dat je met witte rook toch een lekke koppakking hebt o.i.d.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.