probleem calibra x20xev ecotec :(

Forumindex Forums Modellen Calibra probleem calibra x20xev ecotec :(

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226412
    Ferrie_manta
    Deelnemer
      Lid sinds:
      30 June 2004

      Hey mensen
      gister hebben we wat zitten nakijken bij me auto vanwege apk etc

      waren dus gister bezig met me hand rem te fixen en is me abs enzo even los geweest om alles na te kunnen kijken achter

      ik heb daarna alles weer vastgezet en stukje gereden om te controleren of alles nog goed zat en alles zat goed
      ik heb hem daarna geparkeerd en ben weggelopen bij de auto

      ik wil vanmorgen naar me werk gaan en krijg dus nu me auto niet meer aan hij gaat wel rond als ik sleutel omdraai hij vonkt ook maar slaat niet aan iemand enig idee wat dit kan zijn gister is ie gewoon lopend zonder problemen weggezet???

      #17734256
      dudie-c20ne
        Lid sinds:
        5 August 2009

        heb je wel brandstofdruk op de inspuitrail??
        controleer dit eens. zo niet kijk dan of je pomp wel wertk zodra je het contact aan zet.
        heb je beide niet dan is de kans groot dat het brandstofpomp relais defect is.

        grtz bjorn

        #17734257
        Ferrie_manta
        Deelnemer
          Lid sinds:
          30 June 2004

          hoe controleer ik dat en wat ik weet als ik me auto op contact zet was dat ie nooit brandstofpomp meteen hoorde pompen??? ik heb er ook een start onderbreker opzitten en als ik die gebruik hoor ik wel de pomp geloof ik want vanmorgen hoorde ik ook een geluid aan achterzijde toen ik de startonderbreker erin deed

          #17734258
          Ferrie_manta
          Deelnemer
            Lid sinds:
            30 June 2004

            kreeg hem lopend maar nu het volgende ik snap het ff niet hij ging starten met moeite maar stinkt naar benzine en heeft geen fut als je beetje gas geeft om hem aan te houden
            en hij knalt bij de uitlaat alsof onsteking verkeerd staat ofzo??? hoe kan dit ? iemand suggesties??

            #17734259
            Mich
            Deelnemer
              Lid sinds:
              23 August 2005

              Ik vermoed een lekkende brandstofleiding.

              #17734260
              svdk20
              Deelnemer
                Lid sinds:
                24 August 2009

                of slechte bougies of kabels het weer wordt weer vochtiger en kouder.

                #17734261
                Mattytrix
                  Lid sinds:
                  3 July 2006

                  Ik heb eens meegemaakt dat een calibra niet wou aanslaan omdat er een draadbreuk zat in een draad van de temperatuursensor.. die gaf dezelfde klachten als was jij nu beschrijft.. je kan dit controleren dmv weerstand meten in de bedrading.. als je mee details nodig hebt kan ik je makkelijk verder helpen.

                  #17734262
                  JeRoN
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    Heb iets dergelijks ook gehad. Brand het motorstoringslampje? In noodloop?
                    Bij mij veroorzaakt door een kapotte nokkenassensor…..en later door de krukassensor.

                    Staat de distributie nog op tijd?

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.