Forumindex › Forums › Modellen › Calibra › probleem calibra x20xev ecotec :(
- Dit onderwerp is leeg.
-
AuteurBerichten
-
27 september 2010 om 05:09 #17226412
Hey mensen
gister hebben we wat zitten nakijken bij me auto vanwege apk etcwaren dus gister bezig met me hand rem te fixen en is me abs enzo even los geweest om alles na te kunnen kijken achter
ik heb daarna alles weer vastgezet en stukje gereden om te controleren of alles nog goed zat en alles zat goed
ik heb hem daarna geparkeerd en ben weggelopen bij de autoik wil vanmorgen naar me werk gaan en krijg dus nu me auto niet meer aan hij gaat wel rond als ik sleutel omdraai hij vonkt ook maar slaat niet aan iemand enig idee wat dit kan zijn gister is ie gewoon lopend zonder problemen weggezet???
27 september 2010 om 05:44 #17734256heb je wel brandstofdruk op de inspuitrail??
controleer dit eens. zo niet kijk dan of je pomp wel wertk zodra je het contact aan zet.
heb je beide niet dan is de kans groot dat het brandstofpomp relais defect is.grtz bjorn
27 september 2010 om 05:58 #17734257hoe controleer ik dat en wat ik weet als ik me auto op contact zet was dat ie nooit brandstofpomp meteen hoorde pompen??? ik heb er ook een start onderbreker opzitten en als ik die gebruik hoor ik wel de pomp geloof ik want vanmorgen hoorde ik ook een geluid aan achterzijde toen ik de startonderbreker erin deed
27 september 2010 om 07:10 #17734258kreeg hem lopend maar nu het volgende ik snap het ff niet hij ging starten met moeite maar stinkt naar benzine en heeft geen fut als je beetje gas geeft om hem aan te houden
en hij knalt bij de uitlaat alsof onsteking verkeerd staat ofzo??? hoe kan dit ? iemand suggesties??27 september 2010 om 22:53 #17734259Ik vermoed een lekkende brandstofleiding.
28 september 2010 om 06:07 #17734260of slechte bougies of kabels het weer wordt weer vochtiger en kouder.
6 oktober 2010 om 10:32 #17734261Ik heb eens meegemaakt dat een calibra niet wou aanslaan omdat er een draadbreuk zat in een draad van de temperatuursensor.. die gaf dezelfde klachten als was jij nu beschrijft.. je kan dit controleren dmv weerstand meten in de bedrading.. als je mee details nodig hebt kan ik je makkelijk verder helpen.
27 oktober 2010 om 12:35 #17734262Heb iets dergelijks ook gehad. Brand het motorstoringslampje? In noodloop?
Bij mij veroorzaakt door een kapotte nokkenassensor…..en later door de krukassensor.Staat de distributie nog op tijd?
-
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.