Probleem Cabio dak Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra Probleem Cabio dak Astra G

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17267027
    EddieAstraG
      Lid sinds:
      15 March 2014

      Hallo allemaal,

      Sinds vanmorgen werkt mijn kap niet meer. Na de eerste 20 cm stopte hij ermee en daarna geen beweging meer in te krijgen.
      Nu heb ik vanavond toch maar even gekeken of ik iets kon vinden. Opcom eraan gehangen en een hele berg foutmeldingen waar ik niks mee kan.
      Nu wilde ik het dak weer handmatig sluiten maar dat lukt me dus niet meer.
      Krijg het dak niet meer dicht op geen enkele manier.

      Weet iemand hoe ik de voorste afdekking van het dak los kan krijgen. Volgens mij zit de hemel hier ook aan vast, ik heb het vermoeden dat er iets van het draadeinde is afgelopen waardoor deze niet meer doet wat hij moet doen.

      Het is nogal urgent aangezien het toch wel prettig is als het dak dichtzit, daarna kan ik weer verder met zoeken naar het probleem. Als iemand nog iemand weet die verstand heeft van de cabriodaken dan houd ik mij aanbevolen. Ik weet niet of de opel dealer echt verstand heeft van dit soort problemen.

      Alle hulp is welkom, alvast bedankt.

      Groetjes Edwin.

      #18243318
      gerben rsv
      Deelnemer
        Lid sinds:
        10 October 2011

        Probeer de kofferbak te openen, rechts achterin zit de pomp voor het geheel misschien kun je hem hier terug draaien ?

        Heb je geen instructieboekje bij de auto ?

        #18243319
        EddieAstraG
          Lid sinds:
          15 March 2014

          LNou ik weet hoe de nood bediening werkt maar hij gaat niet dicht. Denk dat er iets is afgebroken ofzo. Morgen maar los halen.

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.