Probleem

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17213192
    gsifreakje
      Lid sinds:
      12 March 2009

      probleempje

      heb nu het volgende probleem ging het lampje van me handschoenenkastje vervangen toen ik me contact daarna aandeed kwam er rook vandaan en viel me hele dashboard uit nu gaat het meeste wel aan alleen blijft me accu lamp branden me toerteller doet het niet meer benzine meter ook niet me km teller wel bij het rijden en me motorstoring lampje brand niet meer voordat ik start en de andere ook niet heb me zekeringen gecontroleerd geen van ze zijn gebroken heeft iemand nog raad????

      mvg

      #17537929
      pab
        Lid sinds:
        2 August 2009

        hoi
        Ik zou gewoon even het handschoenvak los halen !! waarschijnlijk heb je kortsluitong met het lamje want daar staat continu spanning op. De kabel is zeer kort dus ik denk dat daar de fout zit, voorheen werkte toch alles ??…dus moet daar de fout zijn ont staan.

        #17537930
        Powercorsa
          Lid sinds:
          26 October 2007

          Er is toch echt een zekering kapot. Maar aangezien je rook onder de dashbord kreeg, zou ik eerst goed kijken wat er verbrand/kapot is. Je hebt waarschijnlijk erg geluk gehad wat er had ook makkelijk brand kunnen ontstaan door die sluiting. Eerst dus kijken wat het probleem is voordat je grotere problemen krijgt.

          #17537931
          gsifreakje
            Lid sinds:
            12 March 2009

            is al opgelost bedankt voor jullie reacties en willem (wimv6) hartelijk bedankt :D

            #17537932
            Jodadesh
              Lid sinds:
              13 January 2009

              Hartstikke mooi dat het is opgelost :thumbup
              Maar wat was het probleem nou dan? (altijd handig voor de overige lezers) ;)

              #17537933
              Powercorsa
                Lid sinds:
                26 October 2007
              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.