powerbox c16xe

Forumindex Forums Modellen Corsa powerbox c16xe

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17257649
    DunNow
      Lid sinds:
      16 September 2004

      hoi allen,

      na de zoekfunctie en corsa nova tuning gebruikt te hebben ben ik er nog steeds niet helemaal zeker van waar de vacuumslangetjes op aangesloten moeten worden. Ik heb een corsa b c16xe ’94.

      Op mijn powerbox zitten twee aansluitingen voor de vacuumslangetjes maar bij andere (auto’s) zie ik er maar 1. Ik heb geen MAP sensor overigens.

      1. kleine carterontluchting vanaf kleppendeksel
      2. benzinedruk regelaar
      3 en 4 direct op de powerbox?

      alvast bedankt :)

      grtz!

      #18142320
      EdGSI
        Lid sinds:
        13 August 2011

        Het maakt niet uit hoe ze precies zitten , zolang maar al die slangetjes op de vacuum zitten als ik het goed heb ;)

        Kijk anders even op http://www.corsa-novatuning.nl/?page_id=36″ onclick=”window.open(this.href);return false;

        #18142321
        Honza
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 June 2004

          De nieuwe versie is op CTC te vinden, bij tuning en optimalisatie, misschien dat dat duidelijker is:

          http://www.corsatuningclub.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=14&Itemid=37″ onclick=”window.open(this.href);return false;

          Als je er niet uit komt moet je het maar even laten weten.
          Zit nu int buitenland en de foto’s laden niet zo snel haha

          Groeten Jannie :thumb

          #18142322
          DunNow
            Lid sinds:
            16 September 2004

            Bedankt! Deze twee pagina’s had ik al gevonden en de uitleg is ook erg duidelijk alleen zit met het volgende:

            Punt 1: vastmaken aan het blok > de kleine carterontluchting << klopt is aangesloten
            Punt 2: deze komt van rechts vanaf de sensor bij het wit/gele vandaan << heb ik niet??
            Punt 3: deze zit vast aan de kleine aansluiting aan de dikke slang die van Powerbox naar de rembekrachtiger loopt. << klopt is aangesloten
            Punt 4: deze zit vast aan het slangetje die vanaf de sensor met de blauw/rode stekker komt (actieve koolfilter schakelaar) << klopt is aangesloten
            Punt 5: deze zit vast aan het slangetje die vanaf het ronde ding aan het blok komt (rode pijl) De benzinedrukregelaar. << klopt is aangesloten

            Dus die van de map sensor en die wit/gele heb ik maar ik kan deze beide op de powerbox aansluiten maar ik weet niet 100% zeker of dat de bedoeling is.

            Grtz

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.