post hier de leukste rotgeintjes op t werk

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer post hier de leukste rotgeintjes op t werk

  • Dit onderwerp is leeg.
19 berichten aan het bekijken - 76 tot 94 (van in totaal 94)
  • Auteur
    Berichten
  • #18049181
    soepkiepe
    Deelnemer
      Lid sinds:
      10 August 2010

      ma dat vind ik meer onervarenheid, en geen geintjes of zo, iedereen heeft het moeten leren toch? ;)

      #18049182
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        jupzz dat wel, maar wel lekker eerst laten tobben, ergste is dat ie het van de Chasuffeur moet horen, hij stond me aan beschaamd aan t kijken…

        Wel leuk is die gasten een 12V lampje in de 24Volt truck laten draaien, en dat een x of 4 a 5 achter elkaar…

        en dan zeggen, ja je vroeg enkel om een 5watt lampje, niet of het een 12 of 24volt moest zijn..

        Willem

        #18049183
        Ghanz
        Deelnemer
          Lid sinds:
          31 July 2005

          op de bouw gaat een jonge knaap mee,

          pan lat spijkeren :D

          net voor de middag schaft, de jongen vragen of hij zijn armen zo recht kan houden, dat er een panlat door zijn mouwen past…

          9 van de 10 zijn leep genoeg, maar een enkeling zorgt voor de juiste dosis ontspanning :D

          doet de jongen zijn armen uitelkaar… panlat erdoor.. en vastmeppen op het dak :D

          KOFFIE !! whahaha

          duimstokken laten eiken…
          ik op fiets naar plaatselijk doe het zelfer.. daar aangekomen, lachten die lui zich de broek zowat van het gat. maaar.. ze hadden een oplossing.. braken de meegebrachte duimstokken doormidden, deden ze in een plastic zak, en ik moest terug gaan, en proberen om met een stalen gezicht..
          “AFGEKEURD” te roepen… in een volle keet :P blij dat ik hard kon lopen… en dat later de waterton leeg bleek :D

          4 kante gatenboor bij de uitvoerder halen…

          stage loper die met een trap de woonkamer inkomt terugsturen.. en zeggen dat hij een keuken trapje heeft mee gebracht :D moet je ze zien kijken :P

          #18049184
          Juhroen
            Lid sinds:
            10 December 2011

            @wim-v6 wrote:

            jupzz dat wel, maar wel lekker eerst laten tobben, ergste is dat ie het van de Chasuffeur moet horen, hij stond me aan beschaamd aan t kijken…

            Wel leuk is die gasten een 12V lampje in de 24Volt truck laten draaien, en dat een x of 4 a 5 achter elkaar…

            en dan zeggen, ja je vroeg enkel om een 5watt lampje, niet of het een 12 of 24volt moest zijn..

            Willem

            Haha,

            Ik heb het altijd andersom. Soms moet ik aan een Iveco werken, dan haal ik een lampje zonder erbij na te denken want dat doe je zo vaak. Vervolgens draai je hem derin en begrijp je niet waarom die zo flauw brand.

            #18049185
            wim-v6
            Deelnemer
              Lid sinds:
              12 August 2005

              haha, kan ook, die blijft dan wel heel.

              die 12V lampjes niet hoor.. ik doe dit niet met de Halogeen lampen hoor, die zijn iets te duur hiervoor..

              willem

              #18049186
              arjontje
              Deelnemer
                Lid sinds:
                31 March 2006

                @soepkiepe wrote:

                haha weet je wat me trouwens wel opvalt hier??

                iedereen die reageert HEEFT alleen maar grappen uitgehaald :P
                er staat nergens iemand die zelf voor gek gezet is… raar he :P

                Mij hebben ze wel 1 keer te pakken gehad.
                Was een broekje van 16 en mijn eerste zaterdag baantje.

                Waren ze de vrachtwagens aan het wassen want volgende dag was truckersrun.
                Normaal was het zo dat je als nieuweling in de waterton moest.
                Maar ja met mijn lengte van 2,04m lukt dat niet.

                Dus ik werd geroepen om op de heftruk te staan en dan de boven kant van de service wagen te wassen.
                Heb ik dus geweten. Nat gespoten en 2 emmers over mijn heen gekregen.
                Maar ja geluk bij een ongeluk was die dag ruim 25 graden dus was in een half uurtje weer droog.

                Maar daar na nooit meer ergens ingetrapt.

                #18049187
                marco_tds
                  Lid sinds:
                  13 May 2012

                  Ik werk in een bandenzaak en ik en 2 andere collega’s pesten elkander iedere dag wel, maar alleen met grappige dingen.
                  Ik doe meestal,
                  Met bandenvet aan iemand zijn oorlel zitten,
                  bij het balanceer machine op de rem duwen als ik iemand zie balanceren,
                  met perslucht in iemand zen lang haar blazen ( heel die pruik in de war haha :D ),
                  met water op iemand zen schoenen spuiten ( lekker lang plezier van ),
                  ventieldopjes tegen iemand zen kop gooien,
                  interieurtjes van ventiel gooien tegen iemand zen kop,
                  de sleutels verstoppen van de bestelwagen zodat ze niet weg kunnen rijden,
                  koffiezet uitzetten door middel van de stekker uit te trekken :D,
                  Enzovoort, enzovoort,…

                  we moeten ons ergens mee bezig houden hè… :D

                  #18049188
                  arjontje
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    31 March 2006

                    @marco_tds wrote:

                    Ik werk in een bandenzaak en ik en 2 andere collega’s pesten elkander iedere dag wel, maar alleen met grappige dingen.
                    Ik doe meestal,
                    Met bandenvet aan iemand zijn oorlel zitten,
                    bij het balanceer machine op de rem duwen als ik iemand zie balanceren,
                    met perslucht in iemand zen lang haar blazen ( heel die pruik in de war haha :D ),
                    met water op iemand zen schoenen spuiten ( lekker lang plezier van ),
                    ventieldopjes tegen iemand zen kop gooien,
                    interieurtjes van ventiel gooien tegen iemand zen kop,
                    de sleutels verstoppen van de bestelwagen zodat ze niet weg kunnen rijden,
                    koffiezet uitzetten door middel van de stekker uit te trekken :D,
                    Enzovoort, enzovoort,…

                    we moeten ons ergens mee bezig houden hè… :D

                    Niet ventiel dopjes schieten.
                    ventiel pakken binnen ventiel er uit.

                    Ventiel op de banden klok zetten dopje aan de onderkant er in drukken en pompen. :jerry

                    #18049189
                    asconahobbyist
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      23 June 2008

                      van die leuke kleine ruitesproeierflesjes van een kwart liter vullen met water en bij iemand ondersteboven in zn nek kraag proppen,voor ie m eruit heeft is t flesje leeg,en diegene zeiknat.

                      Ook een leuke,bij sommige auto’s kan je de ruitesproeierkopjes omkeren,collega heel goed naar de koplamp laten kijken en dan sproeien.

                      uiteraard als iemand bij de voorbumper of onder de motorkap bezig is een stoot op de toeter geven,1 keer een beetje uit de hand gelopen,degene schrikt,stoot zn kop tegen de motorkap,door de klap schiet het stangetje eruit en dus de klep nog een keer op zn harses,hij gooit m omhoog en gaat eronderuit,klep lazert dicht en daar stond dus een stagejongen mee te kijken die toen met zn klauwen tussen de klep en het voorscherm zat,een heel verhaal maar t was in 2 seconden gebeurd,zeek bijna in mn broek van t lachen,alleen de stagejongen heeft wel een week thuis gezeten met 8 zwaar gekneusde vingers.

                      #18049190
                      marco_tds
                        Lid sinds:
                        13 May 2012

                        @arjontje wrote:

                        @marco_tds wrote:

                        Ik werk in een bandenzaak en ik en 2 andere collega’s pesten elkander iedere dag wel, maar alleen met grappige dingen.
                        Ik doe meestal,
                        Met bandenvet aan iemand zijn oorlel zitten,
                        bij het balanceer machine op de rem duwen als ik iemand zie balanceren,
                        met perslucht in iemand zen lang haar blazen ( heel die pruik in de war haha :D ),
                        met water op iemand zen schoenen spuiten ( lekker lang plezier van ),
                        ventieldopjes tegen iemand zen kop gooien,
                        interieurtjes van ventiel gooien tegen iemand zen kop,
                        de sleutels verstoppen van de bestelwagen zodat ze niet weg kunnen rijden,
                        koffiezet uitzetten door middel van de stekker uit te trekken :D,
                        Enzovoort, enzovoort,…

                        we moeten ons ergens mee bezig houden hè… :D

                        Niet ventiel dopjes schieten.
                        ventiel pakken binnen ventiel er uit.

                        Ventiel op de banden klok zetten dopje aan de onderkant er in drukken en pompen. :jerry

                        haha moet ik is doen :D

                        #18049191
                        Opeltje17
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          18 January 2012

                          Bij ons boven in de kantine ligt een losse plaat als je deze op tilt kijk je zo tegen de plafond platen van het toilet toen hadden we een keer een collega die op de wc zat
                          toen hebben wij die platen eruit getild en de brandslang erin gezet.

                          Hij was kwaad niet te geloven, we hebben de hele werkplaats door moeten rennen :D

                          Na dat geintje hebben ze die vloerplaat helemaal vast geboord :D

                          #18049192
                          Mr.F
                            Lid sinds:
                            3 November 2008

                            Een stageloper stabilisatorstangrubbertjes laten steken.
                            Ging hij melden bij iemand dat de onderkant al kapot ”gescheurd” was bij beide nieuwe rubbers ( wat gewoon zo hoort )
                            Toen heeft diegene maar naar de baas gestuurd met die rubbers, omdat dat zogenaamd al de zoveelste waren van USN die daar al gescheurd waren.
                            Hij is bijna op de fiets naar USN gefietst om nieuwe te halen, totdat hij ons in een deuk zag liggen vanuit het kantoor :jerry

                            #18049193
                            Juhroen
                              Lid sinds:
                              10 December 2011

                              Wij hebben een keer een stageloper zo ver gekregen om alle banden ”afleveringsklaar” te maken.
                              Hij heeft met een kniptang al die rubbere puntjes van de banden zitten knippen van een nieuwe vrachtwagen :jerry
                              En dat zijn er nog al wat bij bandenmaatje 425/65r22.5.

                              #18049194
                              RISL
                              Moderator
                                Lid sinds:
                                24 January 2011

                                @Juhroen wrote:

                                Wij hebben een keer een stageloper zo ver gekregen om alle banden ”afleveringsklaar” te maken.
                                Hij heeft met een kniptang al die rubbere puntjes van de banden zitten knippen van een nieuwe vrachtwagen :jerry
                                En dat zijn er nog al wat bij bandenmaatje 425/65r22.5.

                                Oef….dat heeft tijd gekost!

                                Mij hebben ze een keer zo ver gekregen op m’n bijbaantje dat ik de vloer (iemand had inkt gemorst) schoon te maken met alcohol (want rollenwas was vettig en dus glad). Na een uur was ik echt zo stoned als een garnaal van die dampen. Daarna altijd maar de ventilatie aangezet ;)

                                #18049195
                                ikdenman
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  27 February 2010

                                  ooit eens de hond van de baas ingepakt in een doos met bestemmings sticker erop martin gaus hilversum ! de baas de hond roepen en dan raar naar en blaffende doos staan kijken .

                                  de chef reed een sierra en hij moest iets zwaars weg brengen dus hij vroeg mij om dat in de kofferbak te leggen . dus ik gooi dat met een klap op de bodem van de kofferbak ! dus de chef wou weg en kreeg nooit die ford meer aan de gang hahahahaha aanrijd beveiliging .

                                  ook eens die heel sierra in gesealt me folie .

                                  auto van de baas op bokken gezet en de velgen op een stapel ernaast gelegt .

                                  ach ik heb nog wel meer uitgehaald maar dan wordt het zo’n lang verhaal

                                  #18049196
                                  giuliettaevo
                                  Deelnemer
                                    Lid sinds:
                                    5 November 2006

                                    Bij collega’s de automatische handtekening onder de emails aanpassen als ze even weg zijn is altijd leuk, ipv ‘Met vriendelijke groet’ zetten we er dan ‘Dikke kus’ oid neer. Klanten en leveranciers konden er altijd hartelijk om lachen in ieder geval. Duurt vaak ook wel even voor ze er achter komen.

                                    Ook een collega die altijd zat op te scheppen over zijn asociale rijgedrag op laten bellen door een andere collega die net deed alsof hij van de politie was en die hem vertelde dat hij zich een half uur later op het politieburo moest melden omdat hij gezien was. Die kerel had het zweet op het hoofd staan toen hij even later naar het politieburo ging…

                                    Boterhamzakjes met acetyleen en zuurstof vullen en in de uitlaatpijp stoppen die ze gingen lassen was ook leuk.

                                    Bij een oude baas hadden ze een stel auto’s voor de vertegenwoordigers, allemaal dezelfde auto’s in dezelfde kleur. Was erg leuk om van een collega die achter in het magazijn bezig was geweest de autosleutels te pakken en zijn auto om de hoek te zetten. vervolgens de auto van een andere collega neergezet en al zijn spullen erin gelegd zodat het zijn auto leek. Toen een klant evraagd hem te bellen of hij even langs kon komen. Hij snapte al niet waarom de deuren niet van het slot gingen als hjj op de afstandsbediening drukte. Toen hij net de sleutel in het slot wilde gaan steken drukten wij van om de hoek op de afstandsbediening van de goede sleutel zodat hij on kon stappen. Hij heeft wel 5 minuten zitten proberen om de sleutel rond te draaien, hij snapte er helemaal niets meer van. Uiteindelijk wilde hij de anwb gaan bellen en toen hebben we hem maar gezegd de auto om de hoek maar te pakken. :angel Hij kon er gelukkig wel om lachen. :thumb

                                    #18049197
                                    GlennGSI
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      28 August 2007

                                      Deze vond ik erg leuk, Links boven is een maatje van me.. die had een collega met een iets te grote waffel

                                      #18049198
                                      Opeltje17
                                      Deelnemer
                                        Lid sinds:
                                        18 January 2012

                                        @GlennGSI wrote:

                                        Deze vond ik erg leuk, Links boven is een maatje van me.. die had een collega met een iets te grote waffel

                                        hahah goed man :jerry

                                        #18049199
                                        FnF_racer
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          3 October 2004

                                          bij mij op het werk ook al eens gedaan, met een collega. zelfs 2 foto’s van in de kantine gehangen……

                                          ikzelf heb het niet gezien, op de foto’s na… :(

                                        19 berichten aan het bekijken - 76 tot 94 (van in totaal 94)
                                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.