post hier de leukste rotgeintjes op t werk

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer post hier de leukste rotgeintjes op t werk

  • Dit onderwerp is leeg.
25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 94)
  • Auteur
    Berichten
  • #18049131
    RicoW
      Lid sinds:
      14 August 2011

      ik heb Mario (Trashmetal hier op het forum) zo vaak laten staan net voor hij wilde opstappen op de wagen :P

      ooit een pool geleerd hoe hij gehaktballen moest maken nadat hij ze geproefd had…
      die pool iedere week: ooooh lekkere balletje KEHAKT.

      na een paar weken was ik dat zooooo beu…

      ik z’n broodtrommeltje gepakt, z’n balletje gehakt opgegeten (Omnomnomnomnom!) :D
      en toen moest ik naar de wc…. dus gelijk zijn trommeltje maar weer gevuld king:

      zijn blik…. Onbetaalbaar :D

      overigens later wel netjes een nieuw broodtrommeltje terug gegeven :)

      #18049132
      Mr.F
        Lid sinds:
        3 November 2008

        :jerry

        #18049133
        Driekus
        Deelnemer
          Lid sinds:
          10 October 2010

          Vorige week mijn collega een caravan een brug op laten duwen terwijl ik met de afstandsbediening de mover aan het bedienen was… hilarisch :D En maar blijven duwen die vent, en ik mee steunen en kreunen.. :angel

          #18049134
          manta1988
          Deelnemer
            Lid sinds:
            18 January 2008

            een stage loper bij de gereedschapszaak tegenover cockringen laten halen ;)

            en een nitraatbom o.i.d. onder een spant plakken met ductape en dan precies het lontje in de lasnaad

            #18049135
            soepkiepe
            Deelnemer
              Lid sinds:
              10 August 2010

              @manta1988 wrote:

              een stage loper bij de gereedschapszaak tegenover cockringen laten halen ;)

              en een nitraatbom o.i.d. onder een spant plakken met ductape en dan precies het lontje in de lasnaad

              bij die laatste zal ik echt wel ff gaan flippen denk ik, een astronaut ok, maar een nitraat?

              heb het in de bus naar het werk wel eens geflikt, lag iedereen te slapen, rustig op de weg…
              vol in de remmen en schreeuwen HOOOOOOOO NEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!

              vinden ze vaak niet zo leuk om op die manier wakker te worden haha.

              we hadden ook eens een collega die we met ons allen niet zo moesten, hij was ook de chauffeur, die heb ons eens goed laten schrikken.
              op een 80 weg, we waren wat aan het geinen en hem een beetje in de zeik aan het zetten, wil hij op zijn manier een vrachtauto inhalen terwijl er een tracktor ons tegemoed kwam!!
              wij kwaad op hem, bleek het meer een geintje te zijn, wij dachten ff dat ie ons dood wou rijden of zo haha

              #18049137
              InjectTheVenom
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 December 2004

                De vorige poetsvrouw kon ik altijd zo ontzettend smiechtig goed laten schrikken, kwam ik een keer muisstil de trap op geslopen toen ze net de wc op de bovenverdieping aan het schoon maken was en met een fles bleekwater in de handen stond… ik dacht nog zal ik… toch maar niet gedaan omdat anders de hele wc ruimte onder zat dus maar even gewacht tot de fles neer gezet was en toen vanuit het niets en in rap tempo omhoog gekropen en d’r gegroet, man man ze schrok zo erg dat ze op sprong :jerry

                Een andere keer stond ik in een donkere locker ruimte toen ze net binnen kwam en al naar me op zoek was, stap vanuit het pikkedonker op d’r af nou je had haar reactie moeten zien priceless gewoon :jerry :jerry :jerry :angel

                #18049138
                GTS Power
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 May 2008

                  Ik werk op de bouw en daar gebeurt ook genoeg:

                  Bij een leerjongen eerst een goede laag smetkrijt in de helm gelegd daarna 5 meter afstand nemen en roepen dat hij als de donder mee moet platen zagen en zijn helm op moet hebben.
                  Hij was 3 dagen later nog blauw van het poeder :jerry

                  Zelf midden achterin de werkbus zitten en stiekem een visdraadje om de pook gelegd. Dus elke keer als hij stond te wachten bij het stoplicht,net voordat hij optrekt snel aan het visdraad trekken waardoor hij in z’n vrij komt.
                  Dit had hij na 2 dagen pas in de gaten :D

                  Er wordt ook regelmatig ge carpoold.
                  Dus heb ik op mijn vrije dag A4 tjes met ‘TE KOOP VOOR 750 EURO plus 06 nummer’ op een auto van een collega geplakt.
                  Hij is de hele dag platgebeld voor zijn auto :D

                  #18049136
                  iquick
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    21 July 2011

                    Hahahaha soow dat is wel erg vies als je auto tekoop staat voor 750 euro

                    Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

                    #18049139
                    Silence
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      16 December 2005

                      Zelf midden achterin de werkbus zitten en stiekem een visdraadje om de pook gelegd. Dus elke keer als hij stond te wachten bij het stoplicht,net voordat hij optrekt snel aan het visdraad trekken waardoor hij in z’n vrij komt.

                      Die is erg goed verzonnen.

                      #18049140
                      Bavel
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        2 November 2008

                        Haha leuk topic dit
                        zo ken ik er ook nog wel een paar

                        – koelboxen vastschroeven aan de vloer van de keet
                        – afzuiging in de timmerwerkplaats aan zetten terwijl een collega hem aan het schoonmaken is
                        – 1 bougie kabel lostrekken van de bus zodat hij maar op 3 cilinders loopt
                        – als een collega in een moeilijke krappe situatie achteruit aan het rijden is
                        met de vlakkehand hard tegen de zijkant van de bus aan slaan
                        – ruitensproeier tankje vol pissen en dan met modder de vooruit flink vuil maken
                        -als een collega zijn bus netjes aan het stofzuigen is dan langs de stofzuiger lopen van zuigen op blazen zetten
                        – een Bacho heet stoken met een brander (niet teheet natuurlijk) en dan zelf met handschoenen aan aan een collega geven
                        – stuk glaswol bij iemand in zijn nek drukken
                        – volle bus strontpray leegspuiten in de kruipruimte waar een collega aan het werk is en dan snel het luik dicht doen en zelf op het luik gaan staan
                        – flink wat zout bij iemand in zijn koffie doe als hij ff niet kijkt

                        P.S. wij zijn hard op zoek naar nieuw personeel :D

                        #18049141
                        -BlendjuH-
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          6 April 2008

                          Dat soort geintjes deden wij ook op de vloer …
                          Liep een collega weg om even naar de pot te gaan en ze handschoenen
                          legde hij neer … toen gauw gevuld met vet :jerry
                          In een helm een kitrand maken … wel opletten dat deze persoon die hem draagt
                          dan ook kaal is …
                          Suiker zakjes leeg gooien in een helm :jerry
                          Je peuk bij iemand in ze kontzak doen van een werkbroek …
                          Sambal of zout in iemand ze koffie :jerry

                          We hadden een collega met een kunstgebit en die stond altijd er
                          mee te spelen om het bordes aan de overkant …
                          Toen kwam me maatje er aan lopen en sloeg met een hamer tegen de stalen plaat die
                          aan het bordes vast gelast zit …
                          Hij zag niet dat ie aankwam …
                          en bijna schoot ze kunstklapper eruit …
                          Toen ook nooit meer gespeeld ermee :jerry

                          #18049142
                          fluks
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            20 October 2005

                            stagiare eens patat laten halen en de besteling achter op een stoeptegel geschreven
                            dooie mol aan een deurklink knopen geeft ook leuke reacties
                            pindakaas in handschoenen smeren
                            remolie in de uitlaat geeft ook leuke resultaten

                            #18049143
                            RISL
                            Moderator
                              Lid sinds:
                              24 January 2011

                              Bij m’n stagebedrijf hadden ze zo’n betweterige leerlingmonteur. Die hebben ze ook vaak voor de gek gehouden, bijv. door ‘m bij de buren een emmer stoom te laten halen. Ze hadden het daar natuurlijk in de gaten, zetten een kraan open waardoor die emmer wel volstroomde met stoom, maar voordat hij terug was, was dat natuurlijk allemaal weggewaaid.

                              En hij is zelfs een keer een dag lang bezig geweest om de banden van de heftruck op te pompen….hij kon de ventielen niet vinden, maar wilde dat niet toegeven. Uiteindelijk op het einde van de dag hebben ze maar verteld dat het geen luchtbanden waren.

                              #18049144
                              corsageak
                                Lid sinds:
                                28 October 2009

                                iemand die een paar ijzeren kokers aan elkaar aan het lassen is van meters lang, en dan bij het langste uiteinde gewoon met de brander gas erin laten lopen..

                                dat was me een klap en een steekvlam joh :D haha

                                bam

                                #18049145
                                soepkiepe
                                Deelnemer
                                  Lid sinds:
                                  10 August 2010

                                  zo was er ook iemand die steeds spijkers kwam halen, elke keer weer.
                                  na een tijdje een boel spijkers er uit gehaald…. doosje mee naar de wc, een flinke bruine rakker er in, en toen de spijkers er weer in.
                                  hijs nooit weer geweest ;)

                                  #18049146
                                  botssiee
                                    Lid sinds:
                                    24 October 2010

                                    De jas van een collega verstopt in de douche.
                                    Jas over de kraan heen gehangen en met een tyrap aan de kraan vast gemaakt, zodat als hij z’n jas gevonden had en hem wou pakken, de douche aanspringt. :jerry

                                    Of van het automatisch zaag machine, de koelingsslang richting de aan/uit knop buigen. :D

                                    #18049147
                                    RISL
                                    Moderator
                                      Lid sinds:
                                      24 January 2011

                                      Die koelslang zie je wel vaker. Maar met die douch is leuk :thumbup

                                      #18049148
                                      RicoW
                                        Lid sinds:
                                        14 August 2011

                                        wij deden lawinepijlen in de loods waar ik werkte afsteken…
                                        gaf een leuk effect :)

                                        #18049149
                                        trashmetal
                                        Deelnemer
                                          Lid sinds:
                                          1 February 2007

                                          Haha, nog een paar van de sita :D
                                          alle noodstoppen indrukken op de wagen zo’n 5 stuks chaffeur gek van het gepiep
                                          vet aan de deurklinken smeren
                                          stokje tussen de ventielen van de luchttanks, dan wil de handrem er niet af :jerry

                                          Was lachen daar :D

                                          #18049150
                                          jeroenmarees
                                            Lid sinds:
                                            21 January 2012

                                            als een collega een disrt. riem en waterpomp heeft vervangen, plasje kvs op de grond leggen, hij ALLES weer losgehaald, lacheh, moesten hem de rest van de dag maar met rust laten :jerry

                                            stage jongen Chinese stront laten halen, dacht dat we hem in het ootje namen :???:

                                            bekende bougie race vonkjes verhaal (mij vroeger ook gebeurd)

                                            binnenventielen stukje losdraaien bij stagiaires.

                                            #18049151
                                            arjontje
                                            Deelnemer
                                              Lid sinds:
                                              31 March 2006

                                              een keer bij een collega voor elkaar gekregen dat hij een uitlaat tot 5 keer toe opnieuw los en vast gemaakt heeft.

                                              Elke keer bij het controleren op lekage, he hij lekt nog kan het hier horen. En daar ging die weer. pas na 5 keer snapte hij hem pas.

                                              #18049152
                                              wagnas
                                              Deelnemer
                                                Lid sinds:
                                                10 May 2007

                                                Wanneer ik koffie gehaald heb en ze zien me aankomen, roep ik veelal naar iemand: “Vanguh!” Met een beweging net of ik de koffie werkelijk wil gooien.

                                                Sommige schrikken dan wel. :angel Maar de meeste hebben hem wel door. :D

                                                #18049153
                                                FnF_racer
                                                Deelnemer
                                                  Lid sinds:
                                                  3 October 2004

                                                  wat ik nog wel eens doe: als iemand met de heftruck rijdt, of een pompwagen met aardig wat spullen, zomaar in het wilde weg HO! roepen.
                                                  natuurlijk alleen op een plek dat er ruimte is, of als er niets kan gebeuren.

                                                  kijken ze altijd om. :jerry

                                                  en natuurlijk (werk in een fietsen”fabriek”), zeggen dat het wiel draait als ze een testrit doen. :wtf

                                                  laatst een collega: met een luchtslang een dopje afschieten op een andere collega.
                                                  wou het op mij doen, maar ik bleef stoïcijns staan. :P

                                                  ach, zijn nog genoeg dingen geweest of gedaan, die ik al niet meer weet….. :|

                                                  #18049154
                                                  botssiee
                                                    Lid sinds:
                                                    24 October 2010

                                                    Bij ons moet je verplicht oordopjes in en ik vind het nog wel eens leuk om, als ik een beetje formaat spin vind, die in z’n doosje van die wegwerp oordopjes te doen en weer terug in de bak met oordopjes te leggen op de dames wc :jerry

                                                    #18049155
                                                    The_Undertaker
                                                    Deelnemer
                                                      Lid sinds:
                                                      24 April 2006

                                                      De bekende bougievonkjes, ze hebben mij er ook ooit eens mee geprobeerd te pakken. 1u in de middag. Ga jij maar ff bougievonkjes halen. Dus ik trap de brommert aan en ging regelrecht naar huis, mooi weer, in de achtertuin zitten met een pilsje :agent

                                                      Volgende dag op de zaak komen en zeggen “Ja, ik heb stad en land afgejaagd, maar niemand had ze, en toen was ‘t 5u, toen ben ik maar naar huis gegaan…”

                                                      Nooit meer weer geprobeerd :D

                                                      Wel zelf ook eens een andere stagiair met de elektrische heftruck op pad gestuurd om gas te tanken :D

                                                    25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 94)
                                                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.