pookknop Corsa B

Forumindex Forums Modellen Corsa pookknop Corsa B

  • Dit onderwerp is leeg.
10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur
    Berichten
  • #17212970
    dennis121
      Lid sinds:
      7 October 2009

      Hey,
      ik had een klein vraagje,

      Bij de pookknop van me corsa B moet ik op het moment een ring omhoog halen om hem in de achteruit te zetten..

      nu wil ik komende week een universele pookknop erop zetten, maar hoe zit het dan met die ring die je omhoog moet doen??

      Dus hoe kan je dit het beste aanpakken?

      bvd!

      #17535098
      Mastah-GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        25 October 2005

        Je moet zorgen dat je een pookknop krijgt die hiermee compatible is…

        Je kunt niet zomaar enkele willekeurige knop erop zetten.

        #17535099
        dennis121
          Lid sinds:
          7 October 2009

          hmmm okee.. :O das wel balen, had net zo’n mooie gevonden :(
          kan je deze pookknoppen gewoon bij een standaard car styling/tuning bedrijf vinden? of moet je ergens anders gaan zoeken?

          #17535100
          wolverine
            Lid sinds:
            29 June 2009

            het is echt een speciale corsa b knop en die zijn heel saai de standaard knop is mooiste vind ik persoonlijk

            #17535101
            Hacula
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 January 2008

              Er zijn genoeg universele pookknoppel die achteruit vergrendeling compatible zijn. Vooral op ebay een hele hoop te vinden.
              Ik heb zelf bijvoorbeeld deze gehaald, kleurencombo die goed staat bij het GSI interieur van mij.
              http://cgi.ebay.co.uk/GEAR-KNOB-FORD-OPEL-PEUGEOT-ROVER-MG-SEAT-VW-VAUXHALL_W0QQitemZ290357165431QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item439aa2bd77&_trksid=p4634.c0.m14.l1262

              #17535102
              dennis121
                Lid sinds:
                7 October 2009

                hmm op ebay 22 pookknopppen in totaal? Lol doe vast iets fout xD

                maar het is gewoonweg niet mogelijk om een universele erin te bouwen zonder die functie? of dat je de ring laat zitten van de originele pookknop??? want die pookknop die ik wil is er natuurlijk niet in achteruit vergrendeling versie =_+

                #17535103
                mattemaker
                  Lid sinds:
                  28 September 2007

                  kan wel… alleen zal je HEEEL vaak in z`n achteruit wegrijden bij het stoplicht.. (kabel vast zetten van knop)

                  beter een pook van een nieuwere (96+) monteren.. is weer net iets mooier als de oude..:kewlpics

                  #17535104
                  wolverine
                    Lid sinds:
                    29 June 2009

                    ik heb nog wel 2 pook knoppen te koop zal vanaaf wel even foto maken :)

                    Zijn ook gemaakt voor de corsa b dus ook voor achteruit rijden hehe :D

                    #17535105
                    dennis121
                      Lid sinds:
                      7 October 2009

                      ohh nou stuur de pics maar in een u2u ;)
                      misschien dat het wat is!! ^_^

                      #17535106
                      wolverine
                        Lid sinds:
                        29 June 2009

                        heb hier maar de foto’s geplaatst hopelijk bevallen ze je

                        greetz en hoor van je

                      10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.