Politiek Verkiezingen !!

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer Politiek Verkiezingen !!

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17271111
    RamSwa72
    Deelnemer
      Lid sinds:
      5 February 2014

      En weer wordt Nederland voor de gek gehouden VVD wint in eerste pol? NOS STOP TOCH EENS MET LIEGEN Snap echt niet hoe dit mogenlijk is na al dat geblunder van de afgelopen 4 jaar


      > dit reukt naar sabotage en Coruptie

      #18278423
      iquick
      Deelnemer
        Lid sinds:
        21 July 2011

        Stemmen in Nederland heeft geen zin, ga je stemmen, maak je Nederland alleen maar verder kapot met al die bezuinigingen. Vandaar dat ik ook niet stem. :thumbup

        #18278424
        Haasje17
        Moderator
          Lid sinds:
          8 September 2009

          @iquick wrote:

          Stemmen in Nederland heeft geen zin, ga je stemmen, maak je Nederland alleen maar verder kapot met al die bezuinigingen. Vandaar dat ik ook niet stem. :thumbup

          Ligt eraan waar je op stemt. Na mijn idee als je niet stemt mag je ook niet klagen, je hebt immers geen poging gedaan om iemand het te laten oplossen.

          #18278425
          Dolby
          Deelnemer
            Lid sinds:
            1 May 2008

            Ron je hebt helemaal gelijk. Maar ik moet eerlijk zeggen ik stem ook al jaren niet meer. Het heeft toch geen zin. NIemand kan alleen regeren dus moeten ze met andere partijen samen werken.
            EN TJa na alle jaren is het alleen maar slechter geworden helaas. Het heeft totaal geen toegevoegde waarde om te stemmen. Er moet zoveel water bij de wijn worden gedaan om samen te werken. met andere partijen zodat niks meer overblijft van de partij waar je voor gekozen hebt. Dus heeft het ook eigenlijk gene zin om te stemmen. Blijft toch niks van over. Alle partijen beloven van alles
            maar uiteindelijk kunnen ze niks. Na mijn mening gaan mensen alleen nog maar stemmen omdat ze een goed gevoel hebben voor iemand (partij).

            Maar zoals Ron ook al verteld. Ik mag niet klagen want ik heb weer niet gestemd. :wors

            #18278426
            remutr
            Deelnemer
              Lid sinds:
              7 August 2012

              Zolang Nederland al die loze beloften van Rutte en Pechtold blijven geloven en de werkgevers die 2 maar geld blijven geven zou die land nooit veranderen.

              Ik heb wel gestemd maar ook mijn partij is kleiner ipv groter geworden, dus weer geen belasting verlaging en goedkopere benzine, bier en lekker eten.

              #18278427
              joop1970
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 September 2010

                Je denkt oprecht dat stemmen op een partij die belastingverlaging belooft zin heeft???

                Het maakt allemaal geen ruk uit, feit is dat er veels te veel gelult word en geen actie word ondernomen. Geen enkele partij durft moeilijke beslissingen te nemen want dat kost kiezers. Wat dat aangaat ben je beter af met een dictatuur, dan worden er in ieder geval beslissingen genomen. Helaas blijkt uit het verleden dat dat ook niet echt werkt op lange termijn.

                #18278428
                GSE
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  5 August 2006

                  Politici zijn slaven van de economie:
                  Gaat het goed met de economie word der geld verkwanselt aan van alles en nog wat,en kan het niet op.

                  Gaat het slecht met de economie:
                  Word der bezuinigt waar dat maar kan..

                  Wil je gekozen worden moet je niet zeggen ik ga bezuinigen maar ik ga uitdelen…

                  En nee de politiek kan niks doen aan de economie,en de hele wereld begint in het slop te komen kwa economie,het duurt niet meer lang bv voordat de weer een beurs crash komt,zoals in 1929 want de depressie waar de wereld toen inzat werd toen pas echt hard bevestigd…En egaal of het 2015 is of 2187 de geschiedenis herhaalt zich over en over…zelfde als de seizoenen wel is het zo dat het elke keer in aangepaste vormen plaats vind nu globaal..

                  Het is niet de schuld van de politiek….Feit is gewoon dat onze levenstandaard in west europa feitelijk niet kan….Als bv china met 6 man in een kleine flat woont en bv met zun alle 6 dagen van 10 uur maken en maar 1 kleine auto hebben,wat maakt ons dan zo speciaal dat alles hier maar kan groot huis 2 auto,s motor 2x per jaar op vakantie 38 urige werk week enz enz….

                  Wij als west europa zijn aan het interen en leven op lucht kijk maar eens naar de staatschuld (iedereen weet dat het sociale systeem hier ons nekt van ga maar stoppen met 67 en hier heb je aow/pensioen enz enz).

                  Iedereen die weet hoe die systemen werken (beurs obligaties enz) iedereen die zegt daar heb ik voor gewerkt,snapt het niet…Degene die nu werken en afdragen zijn degene die zorgen dat die nu 67 zijn ontvangen,min of meer….

                  Ik heb me al geruime tijd in de economie geld enz verdiept…En dit alles 2008-2015 begint een beetje op een herhaling te lijken van het verleden van 1920-1929 waarin het geld regende op de beurse,en opeens plofte de bom en veel mensen waren alles kwijt…Aandelen zakte met de minuut….

                  #18278429
                  remutr
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    7 August 2012

                    Wij zijn ook niet speciaal, de werkgevers zijn gewoon veel en veel te machtig, werken doen we voor een minimum loon met een klein huisje en een oude opel en al jaren geen vakantie.

                    Maar onze klagende zzp,er leven er heerlijk op los, grote bedrijfsauto, mooie boot enz.

                    Tja en dan al het HBO volk wat leidinggevende is of nog hoger in de boom zitten, kapitalen verdienen ze met de arbeiders maar uitbuiten, lang leve de vvd.

                    #18278430
                    63wilfred
                      Lid sinds:
                      9 November 2014

                      gister hadden wij (het arbeidersvolk) voor het zeggen vanaf vandaag moeten wij onze mond weer dichthouden en word dit land bestuurd door frauderende vvders draaiende pvdaers en een hele horde ijdele politici van de d”66 sgp cu om de wetten maar door de eerste kamer te krijgen.

                      maar ik klaag niet want ik stem niet
                      ps ik sta nog steeds 1000 euro in het rood met dank aan rutte :wtf

                      #18278431
                      remutr
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        7 August 2012

                        Wilfred, gelukkig heb je wel een mooie Omega dat vergoed dan toch iets, maar ben het 110% met je eens.

                        #18278432
                        GSE
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          5 August 2006

                          https://www.youtube.com/watch?v=XETBmR2_iNg” onclick=”window.open(this.href);return false;

                          Dit zit deraan te komen AEX voor het eerst over de 500 punten,als de beurs in een stort valt alles ineen….En dan krijgen we bankrun,pensioenen worden niet meer betaalt banken gaan failliet,bedrijven krijgen geen leningen meer enz enz enz..

                          Omdat het 2015 is wil niet zeggen dat het niet meer kan gebeuren,chernobyl en fukushima waren ook door alle veiligheids test heen gekomen.

                          Wat ik bedoel is de politiek zijn maar poppetjes van wat der allemaal om ons heen gebeurt kwa economie.

                          Ik geef een voorbeeld:
                          Geert Wilders heeft anti Islam erg in het vaandel hangen en laat ik het zo zeggen…Al zou Geert 100% alleen regeren en al zijn dromen waarmaken:
                          Geen uitkeringen naar Marroco,geen geld naar ontwikkelings projecten,uit de EU enz enz enz enz enz….Dan komt ie nog klauwen met geld te kort als 1 mans overheid om hier onze zorg staat te laten draaien,aangezien onze zorgstaat,als het een bedrijf was all lang was failliet verklaart aangezien we structureel geld te kort komen AOW/WW zijn niet op te brengen..

                          Vaak hoor ik dingen als bv bejaarden naar een verzorgings tehuis die mensen nemen ze alles af waar ze voor gespaard hebben als ze daar komen,en mensen worden der boos om,dat zoiets veel euro,s per maand kost als je vermogend bent…
                          Maar de overheid zijn WIJ ZELF DE MENSEN IN HET LAND,als je de bejaarden alles laat houden wat ze hebben in de vorm van vermogen dan zet maar 50 cent per liter op de brandstof,of verhoog de btw naar 25%..

                          Zolang wij uurlonen hebben van 17 18 19€ per uur in huizen wonen van 200/250/300.000 per stuk landbouwgrond hebben van 50/60.000€ per hectare enz enz enz…Is het knap werk als we tegen de rest van de wereld kunnen concureren,want…wat wij hier kunnen kunnen ze in polen roemenie ook,maar goedkoper…En als we de grond vol hebben zitten met olie en goud en gas en kolen en uranium is het ook iets handiger om te concureren met de rest van de wereld…..

                          Tot die tijd is bijlenen en geld inflateren de oplossing…En die is maar tijdelijk want alles wat niet eeuwig door kan gaan..stop ooit…

                          En of het nu VVD CDA SP D66 PVV is feit is:in tijden van een goede economie is uitdelen gemakkelijk in zware tijden is bezuinigen noodzakelijk,om te zeggen het komt door de VVD of PVV of CDA of of of is zo kortzichtig….

                          Bekijk de geschiedenis maar eens…alles herhaalt zich op een zeker niveau…alleen telkens in een andere vorm,na regen komt zonneschijn na zonneschijn komt regen…na zware tijden komen betere tijden…alleen hoelang de zware tijd duurt……merk je wel als ie voorbij is ;)

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.