plotseling uitvallen

Forumindex Forums Modellen Kadett plotseling uitvallen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17219932
    52pk
      Lid sinds:
      21 January 2010

      heren,

      afgelopen zaterdag dacht ik een fijne rit in me kadett c coupe te gaan maken, maar helaas ging dit allemaal niet door.
      Ik moest terug schakelen en remmen voor het stoplicht en op dat moment sloeg de motor af en kreeg ik hem niet meer aan het lopen. daarna was het startkabels eraan en lopen weer.
      De accu was helemaal vol maar kan dit aan de brandstofpomp liggen omdat die bij een koude start ook iets stottert.
      laat maar horen groet 52pk

      #17655956
      vincent23
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 February 2005

        ik denk niet aan brandstofpomp, aangezien je met startkabels wel effect heb, dan denk ik meer aan stroomtoevoer…

        gr vinc

        #17655957
        16v kadett c
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 January 2010

          weet je zeker dat de accu goed is en laat de dynamo ook goed bij
          wand als de dynamo niet goed is dan trekt hij ale stroom van je accu weg en dan vald die ook gewoon uit

          #17655958
          52pk
            Lid sinds:
            21 January 2010

            de accu en de dynamo zijn goed omdat deze pas zijn vervangen. dus daar zal het niet aan liggen.

            #17655959
            Robert Smit 8v
              Lid sinds:
              9 March 2010

              Als ik jouw was zou ik toch de dinamo maar even nakijken. Die van mij is voor een tijd geleden ook een keer uitgevallen en toch had ik een goede dinamo. nu blijkt dat onder de plus van de dinamo een kunstof isolatortje zit. als de dinamo heet wordt, smeld dit kunstof en heeft hij geen stroom toevoer. Dit kan gebreuren bij 1000km en bij 3 ton maar meestal gebeurt het een keer:o

              Groeten Robert

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.