please help ik heb een lastig probleem met mijn automaat

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum please help ik heb een lastig probleem met mijn automaat

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17258052
    navycut
    Deelnemer
      Lid sinds:
      23 May 2013

      ik heb een heel vervelend probleem met mijn automaat het gebeurd regelmatig dat ik geen achteruit meer heb pakt ie wel rijd de auto en schakeld de auto perfect in alle versnellingen zowel vooruit als achteruit alleen er valt een ding op als je de auto schoonspuit of door flinke plas water rijd komt het probleem op dus hij heb flink veel last van vocht de selektor in gespoten werkt weer goed naar flink veel jutterren met de pook vrij achteruit vrij achteruit pakt ie soms ineens en af en toe niet is een helle tijd goed en werkt dan perfect in alle versnellingen kan het zijn dat er ergens vocht bij komt of vuil is ik weet het niet meer word er erg frustreerend van het gaat hier trauwens om een irmcher model met leren bekleding bruin . motor is een 2.5 v6 automatic station uit 1997 het is volgens mij elektronische probleem als je heel snel contact uit aan zet als hij in ze achteruit staat pakt ie gelijk alleen slaat de motor dan af …….alvast bedankt patrick hoop gaauw iets te horen want dit probleem is niet leuk meer ……

      #18146534
      wim-v6
      Deelnemer
        Lid sinds:
        12 August 2005

        Jup Selectorschakelaar op de bak eens uit elkaar halen..

        Willem

        #18146535
        navycut
        Deelnemer
          Lid sinds:
          23 May 2013

          hoi wim is dat moeilijk of moet je ergens specifiek op letten als je dat ding uit elkaar haal weet niet hoe ben niet bekend met zoiets hoop dat het niet te veel werk is meesstal moet ik het laten door iemand die daar wel goed in is ben trots op me auto en was al bang voor de automaat heb al eens vervelende dingen met een automaat mee gemaakt en was al bang dat ik de auto af kon schrijven en niet te veel kosten ging krijgen …..

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.