Plafond in de tigra

Forumindex Forums Overige Wassen, Poetsen en Detailing Plafond in de tigra

  • Dit onderwerp is leeg.
11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Auteur
    Berichten
  • #17241821
    kimmy05
      Lid sinds:
      12 August 2011

      Hallo allemaal,

      Ik weet niet echt waar mijn vraag thuishoort dus ik probeer t hier maar…

      Het plafond IN de tig is ontzettend bruin, ipv wit grijs. Heb van alles geprobeerd om het schoon te krijgen, dreft, citronella, inerieurreiniger enz. enz.

      Kan ik het eventueel overspuiten met zwarte verf of moet t echt opnieuw bekleed worden??
      Ik leef helaas van een uitkering en opnieuw bekleden is mij dus te duur. begint hier al bij 500 euro….:S:S
      En al die schoonmaakmiddelen kost mij teveel en het werkt niet.
      Het is een soort van vilten bekleding en volgens mijn pa moet ik het zo laten….
      maar ik vindt t geen gezicht van die bruine plekken, en als het zwart is is het niet meer zichtbaar….

      Wie heeft tips en kan mij helpen??
      Alvast super bedankt allemaal.

      Groetjes kim

      #17923498
      DeMeistah
      Deelnemer
        Lid sinds:
        4 December 2010

        een zwarte hemel in je auto word de hele binnekant echt heel erg donker van, zou het zelf lekker zo laten.. kan een poging doen om het zelf opnieuw te bekleden moet niet zo moeilijk zijn, maar zou iemand ff een kleine how-to voor je moeten maken

        #17923499
        joop1970
        Deelnemer
          Lid sinds:
          1 September 2010

          Haal een nieuwe op de sloop, voor een paar tientjes ben je klaar.

          #17923500
          shrek83
          Deelnemer
            Lid sinds:
            13 September 2010

            hey

            probeer eens st marc. Ik had een opel kadet gsi met z`n hemel heb hem met pure st marc behandeld en was weer zo goed als nieuw.

            groet

            harold

            #17923501
            kimmy05
              Lid sinds:
              12 August 2011

              Op de sloop proberen te krijgen al geprobeerd hebben alleen voor de twin top liggen

              En over het te donker worden geeft niet is de bedoeling ook ;)
              Ik heb delen op het dashboard een kleurtje erop (chroom) en dan springt t dashboard er mooier uit.
              Mijn vader heeft zijn deawoo ook van binnen zwart en ook echt alles zwart met blauwe verlichting super mooi.
              En mijn stoelen laat ik gewoon zo die zijn lichtbruin is een orgineel rio verde setje

              Heb inmiddels de rimpels uit de stoelen weten te krijgen ;) supermooi weer…..;):D

              #17923497
              groenetijger
                Lid sinds:
                13 December 2007

                Hele nette stoelen!
                Alles daarboven in het zwart is wel mooi.
                Bekleden kan redelijk eenvoudig, maar je moet het geduldig doen..

                #17923496
                dion87
                  Lid sinds:
                  22 August 2011

                  zeer fraaie stoelen.
                  maar ik ken het probleem, vriend van me die rookt als een ketter in ze wagen en zijn plafon is vol bruin. er zijn maar weinig dingen die zoiets weer mooi schoon krijgen behalve opnieuw bekleden.
                  maar een volledig zwarte hemel lijkt mij wel wat, zou et ook wel willen in me coupe.

                  groet dion

                  #17923495
                  kimmy05
                    Lid sinds:
                    12 August 2011

                    @DeMeistah wrote:

                    een zwarte hemel in je auto word de hele binnekant echt heel erg donker van, zou het zelf lekker zo laten.. kan een poging doen om het zelf opnieuw te bekleden moet niet zo moeilijk zijn, maar zou iemand ff een kleine how-to voor je moeten maken

                    Zou iemand dat kunnen maken misschien??

                    Heb wel een dakraam wat open kan zeg maar.

                    #17923502
                    kimmy05
                      Lid sinds:
                      12 August 2011

                      Nou het plafond in de tigra is opgelost. heb een bus zwarte spuitverf gehaald (of 3) en daarmee het plafond zwart gemaakt en het ziet er geweldig uit….;) nu valt het neonlicht beter op. foto’s volgen snel….bedankt in ieder geval voor alle tips

                      #17923503
                      BlackVec
                      Deelnemer
                        Lid sinds:
                        13 February 2008

                        Anders had ik hier nog wel een knap (grijs) hemeltje liggen.
                        Mocht je dan nog wel gratis ophalen, maar denk dat je het al goed hebt opgelost :thumbup

                        #17923504
                        RISL
                        Moderator
                          Lid sinds:
                          24 January 2011

                          Jammer dat die foto’s nooit meer gekomen zijn…ben ook wel benieuwd naar het resultaat.

                        11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.