Plaatsen van "daylights"

Forumindex Forums Overige Auto algemeen Plaatsen van "daylights"

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17255844
    arthurbliek
      Lid sinds:
      28 August 2011

      Beste

      Ik ben van plan om zelf van die ” DLR – Daylights leds” te plaatsen op mijn auto.
      Maar volgens ik verneem moeten deze doven als je het stadslicht of dimlicht doet branden.

      – waar zou ik deze ” switch modulle ” kunnen aanschaffen waar ik mijn leds moet aanschakelen?
      ( online )

      – zijn deze daylights onderworpen aan een wetgeving in verband met de plaats waar ze zich moeten bevinden?

      – Phillips heeft van die kant en klare pakketten, maar jammergenoeg passen deze niet in mijn grill. ( iets te dik )

      Dank

      #18112444
      asconahobbyist
      Deelnemer
        Lid sinds:
        23 June 2008

        als je de plus over contact pakt en als massa de plus van de stadslichten ben je er al volgens mij,of werkt dat niet met leds??

        #18112445
        Freestyler
        Deelnemer
          Lid sinds:
          29 January 2006

          Dat gaat prima werken, ook met leds :thumb

          #18112446
          McKaamos
          Deelnemer
            Lid sinds:
            10 December 2009

            @arthurbliek wrote:

            Beste

            Ik ben van plan om zelf van die ” DLR – Daylights leds” te plaatsen op mijn auto.
            Maar volgens ik verneem moeten deze doven als je het stadslicht of dimlicht doet branden.

            – waar zou ik deze ” switch modulle ” kunnen aanschaffen waar ik mijn leds moet aanschakelen?
            ( online )

            – zijn deze daylights onderworpen aan een wetgeving in verband met de plaats waar ze zich moeten bevinden?

            – Phillips heeft van die kant en klare pakketten, maar jammergenoeg passen deze niet in mijn grill. ( iets te dik )

            Dank

            Dagrijlicht is voor oudere auto’s niet zo streng onder de regels gedrukt. Net als Xenon verlichting dat voor oudere auto’s niet is.

            Er zijn daarom 3 manieren waarop je die DRL LED balkjes mag voeren:
            1) Als vervanger voor het stadslicht, permanent ingeschakeld. Dan moeten de stadslichten wel worden uitgeschakeld.
            2) Als verlichting die uitschakelt zodra er permanente verlichting in de koplampen aangezet wordt. Zet je het stadslicht aan, gaan de DRL’s uit.
            3) Als verlichting die dimt zodra er permanente verlichting in de koplampen aangezet wordt. Ze mogen dan op halve kracht mee branden met de stads- en dimlichten.

            Voor de eerste methode volstaat het dus om simpelweg de kabel naar je stadslichten door te knippen en om te leiden naar de DRL’s.
            Voor de andere twee methoden heb je een schakelkastje nodig. Die kan je b.v. hier aanschaffen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.