Pipi.opel Kadett c sedan

Forumindex Forums Modellen Kadett Pipi.opel Kadett c sedan

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18407767
    pipi.opel
    Deelnemer
      Lid sinds:
      2 February 2021

      Goedendag.

      Vanmiddag een kadett uit Belgie gehaald. Hij heeft daar 8 jaar gestaan. Het is een bekende kadett hier op het forum. Hij is in 2011 gerestaureerd door Jaydeem. Die heeft hier een heel leuk topic over gemaakt wat het voor mij een betrouwbaar autootje maakt. Al het laswerk is toen al gedaan incl de ombouw naar een 2.0seh blok. Dit blok is toen geheel gereviseerd.  Ook zit er een sr klokkenset in en alarm cv en verlaging van -40

      Dit word de basis voor mij om een dikke kadett te bouwen. Ik ben nog niet overal uit wat ik wil maar een paar dingen al wel.

       

      – sperdiffertieel.

      – c20xe of x20xer

      – kort stuurhuis

      – ooit een spatbordverbredingset erop

       

      Wat kleine dingen waar Jaydeem niet meer aan toegekomen is moet ik ook nog doen.

      – Vloerbekleding in de auto zetten.

      – zwart achterbankje opzoeken en monteren

      – Hoedenplank en zijpanelen achter opzoeken en monteren.

      – gordels achter zoeken en monteren

      Hierbij de link van het topic van Jaydeem

       

      https://opel-forum.nl/forums/topic/c-kadett-sedan-2-0seh-eindelijk-weer-een-foto-update/

       

       

      #18407774
      pipi.opel
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 February 2021

        20210206_164940IMG-20210129-WA0007

        #18407776
        pipi.opel
        Deelnemer
          Lid sinds:
          2 February 2021

          20210206_16460020210206_164523

          #18408845
          pipi.opel
          Deelnemer
            Lid sinds:
            2 February 2021

            Vandaag de kadett goed bekeken en alles getest. Auto is in topconditie. Nergens roest en alles werkt. Alle meters ook. Enige wat fout zat was dat de pook verkeerd om zat waardoor de 1 bijna bij het gaspedaal zat 😂😂 dus op de brug de bak steun verwijdert en laten zakken met veel pijn en moeite de pook omgedraaid en gelijk het hele systeem weer goed vastgezet. Schakelt nu weer strak.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.