PHOTOSHOP GEZOCHT

Forumindex Forums Overige Fotografie & Photoshop PHOTOSHOP GEZOCHT

  • Dit onderwerp is leeg.
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #17207841
    ludje
      Lid sinds:
      15 October 2008

      Hallo,
      Ik ben op zoek naar een: liefst gratis een nederlands talige photoshop programma waar ik van alles kan doen met auto’s! kleuren veranderen andere bumpers plaatsen, stickeren enz.
      Wie heeft dit ook en wat kan je er mee? En waar kan ik deze programma vinden om te dowloaden.
      Ik hoor graag reactie,
      alvast bedankt

      #17431950
      .B4R7.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        3 August 2007

        the gimp is gratis,, weet alleen niet of dat ook nl talig is

        anders kun je ook nog adobe photoshop proberen, daar is een gratis trial van 30 dagen van.. misschien dat je een oude versie zowieso gratis kan downloaden op internet maar dat weet ik niet

        #17431951
        opel123
          Lid sinds:
          30 June 2004

          paint :D

          ik werk op m’n werk met photoshop cs3 en kan je niet in een paar zinnen zeggen wat je er allemaal mee kunt…de mogelijkheden zijn haast eindeloos…maar de prijs die je voor deze software betaald is best veel zeg maar

          ik denk niet dat de mods het leuk vinden als we hier sites gaan noemen waar je illigaal deze programma’s kunt afhalen…hint…via nieuwsgroepen kun je een hoop vinden :angel

          cheersking:

          #17431952
          Dr.gore
            Lid sinds:
            5 September 2008

            Photoshop CS3 Is very good… kun je downloaden op www. hmmm nee dat mag ik vast niet zeggen

            BTW ik heb em wel origineel… vind het programma het wel waard

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.