Peperdure showwagen gestolen in Amsterdam Noord

Forumindex Forums Overige Gestolen & Vernield Peperdure showwagen gestolen in Amsterdam Noord

  • Dit onderwerp is leeg.
15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Auteur
    Berichten
  • #17261330
    TWA
    Deelnemer
      Lid sinds:
      17 June 2010

      Voor mij geen bekende in Amsterdam Noord, maar alle hulp helpt :vertag

      Een flink persoonlijk drama afgelopen nacht in Noord. Hier werd een peperdure en erg bijzondere auto gestolen.

      De getunede Opel Corsa is meer dan 40.000 euro waard. Al meer dan twintig keer viel de wagen in de prijzen bij verschillende autobeurzen. Vorig weekend nog won de Corsa een prijs op autobeurs 100% Tuning in Rotterdam.

      ‘Er zit echt ontzettend veel werk in’, laat een vriend van de eigenaar weten. ‘Hij (de eigenaar red.) zit er dan ook écht behoorlijk doorheen’.

      De wagen werd gestolen op de grens met Zaandam. Mensen die iets gezien hebben kunnen uiteraard contact opnemen met de politie, of mailen met streetracing.msr@gmail.com.

      Bron: AT5 Nieuws

      #18180868
      mayhem
        Lid sinds:
        13 June 2006

        De oude Doncarbon corsa.. lekker snugger om een Midlands Street Racing mail adres op te geven :sleeping :sleeping

        #18180869
        Slurpy
          Lid sinds:
          3 March 2007

          40000 euro ??
          Die hoef ik gratis nog niet.

          #18180870
          KadAstra-EF
          Deelnemer
            Lid sinds:
            24 July 2010

            4000 Euro zal het wel zijn.

            Maar heel sneu voor de eigenaar.
            Veel sterkte toegewenst met de situatie.
            Hopen dat ie weer snel opduikt.

            Rik :D

            #18180871
            opelpower89
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 September 2009

              40000 daar koop je toch wat mooiers voor :P

              wel kut dat ie gejat is hoop dat ze m nog vinden

              #18180872
              corsaboy
              Deelnemer
                Lid sinds:
                30 June 2004

                Nou ja er is zeker destijds in totaal wel 40k in deze auto gestoken. Is altijd goed onderhouden en nooit op bezuinigd. Dagwaarde is natuurlijk lastig, blijft een feit dat je gewoon met de poten van andermans spul moet afblijven.

                Ipv te lopen zeiken over die waarde zie ik liever medeleven en wat men zou doen met de dief.

                Gewoon afschieten die teringhonden. Een ander werkt er hard genoeg voor. Ga zelf werk zoeken kun je het ook betalen gvd.

                #18180873
                theunm
                  Lid sinds:
                  29 June 2004

                  @KadAstra-EF wrote:

                  4000 Euro zal het wel zijn.

                  Maar heel sneu voor de eigenaar.
                  Veel sterkte toegewenst met de situatie.
                  Hopen dat ie weer snel opduikt.

                  Rik :D

                  als je goed kijkt zie gasklephuizen.
                  voor dat geld kun je de motor nog niet laten doen.

                  heb respect voor het verrichte werk al is het niet mijn smaak

                  #18180874
                  corsaboy
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    30 June 2004

                    @theunm dat zien die gasten niet eens.
                    Die zien alleen de bumpers. :s

                    #18180875
                    Looney
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      6 June 2010

                      Moet je het gehele onderstel, de ophanging en de details in de auto eens bekijken.
                      Mooi gezegd corsaboy, dat ze die ratten mogen pakken en voor de voorziene toekomst aan de schandpaal mogen nagelen. Of het nou om een oude kadett, of deze showcorsa gaat, afblijven met je tengels!

                      #18180876
                      mayhem
                        Lid sinds:
                        13 June 2006

                        Nu ken ik de huidige eigenaar niet hoor , maar als ik naar de wielen kijk .. en het mail adres… was die wagen binnen enkele jaren volledig afgeschreven (beetje het verhaal als de VOSS corsa B)

                        Heb de wagen in de DONCARBON tijd enkele keren goed bekeken, maar de details in die wagen zijn ziek. Elke scheet die je kan bedenken is chroom, verguld, alle plastic delen zijn van carbon (volledig dashboard etc.)

                        #18180877
                        TWA
                        Deelnemer
                          Lid sinds:
                          17 June 2010

                          klopt de wagen was perfect. Tja in de landen ten oosten van NL zijn dit soort auto’s zeker te slijten. Jammer en tot op heden ook nog niets vernomen of ie inmiddels weer terrecht is :hmmz

                          #18180878
                          vectra-rene
                            Lid sinds:
                            15 August 2011

                            dit is echt een van de dikste corsa’s aller tijden vind ik. net als de corsa a van corsa-ramon. beide (don en ramon) ken ik persoonlijk ramon spreek en zie ik nog dagelijks. maar voor huidige eigenaar wel echt balen

                            #18180879
                            PeterNoFear
                            Deelnemer
                              Lid sinds:
                              3 January 2012

                              @mayhem wrote:

                              Nu ken ik de huidige eigenaar niet hoor , maar als ik naar de wielen kijk .. en het mail adres… was die wagen binnen enkele jaren volledig afgeschreven (beetje het verhaal als de VOSS corsa B)

                              Heb de wagen in de DONCARBON tijd enkele keren goed bekeken, maar de details in die wagen zijn ziek. Elke scheet die je kan bedenken is chroom, verguld, alle plastic delen zijn van carbon (volledig dashboard etc.)

                              Ik heb de huidige eigenaar 7 september nog gesproken in Amsterdam.
                              Deze man was gigantisch trots op de auto en was er superzuinig op.
                              Vind dit een beetje een reden van niks, omdat hij een bepaald email adres & wielen heeft…
                              De auto was in uitmuntende staat, en hij gebruikte hem alleen voor shows.

                              #18180880
                              robert_corsa
                                Lid sinds:
                                16 May 2009

                                Klopt. Is en was er zeer zuinig op.
                                Hij is in iedergval beter geworden voordat hij hem kreeg.
                                Gezien lak en vorige velgen

                                #18180881
                                Eviltruckdriver
                                  Lid sinds:
                                  4 August 2013

                                  over smaak valt niet te twisten ik vind het een mooie auto en mensen moeten van andermans spullen blijven aan de ene kant corny opmerkingen maken dat het maar een opeltje is maar wel mooi gejat sterkte en ik hoop dat hij boven water komt

                                15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.