penbezetting deur astra G 1998

Forumindex Forums Modellen Astra penbezetting deur astra G 1998

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17266042
    opel-mark
    Deelnemer
      Lid sinds:
      6 March 2011

      Heeft iemand een tekening van de penbezetting van de stekker in de deur van een astra G ?
      Een clubgenoot van mij is bezig zijn astra te voorzien van electrische ramen maar de eigenaar ervoor heeft blijkbaar wat weggehaald en een gat geboord (vermoedelijk voor dikke luidspreker kabels) in de stekker.

      #18235651
      Baas J.
      Deelnemer
        Lid sinds:
        19 May 2008

        Even TIS installeren… Ik kan het schema wel posten maar daar heb je niet zoveel aan denk ik…. niet meer klikbaar…

        #18235652
        opel-mark
        Deelnemer
          Lid sinds:
          6 March 2011

          ik heb geen TIS, als je een download linkje hebt graag

          #18235653
          FnF_racer
          Deelnemer
            Lid sinds:
            3 October 2004

            kan rob niet meer aan schema’s komen?

            en wie is daarmee bezig dan? want om daar even op in te haken: ik zoek ze ook, dan alleen voor de achterste deuren van een 5 deurs…

            #18235654
            opel-mark
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2011

              clubgenootje uit Limburg is er mee bezig, nou wil ik wel gaan meten en uitzoeken voor hem, maar dat is een stuk makkelijker als ik de exacte stekkerbezetting weet, helemaal omdat er blijkbaar in het verleden een gat is geboord..

              Mark
              http://www.AstraTuningClub.nl

              #18235655
              Juffer1
              Deelnemer
                Lid sinds:
                26 July 2006

                Ik heb hem gevraagd of alle pinnen die in de kabelboom van de deuren zit ook in de stekker van de auto bezet zijn. Tot op heden heb ik daar nog steeds geen antwoord op gehad. Dat gat hebben ze geboord op 2 plekken die ook bij GerritAstra niet bezet zijn en bij hem werkt alles wel.

                Overigens werken ook de elecktrische spiegels niet wat er volgens mij op duidt dat de kabelboom achter het dashboard niet volledig is uitbekabeld.
                Hij heeft alle zekeringen en het relais geplaatst en toch krijgt hij geen spanning in de deur.

                #18235656
                opel-mark
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  6 March 2011

                  ok, dan is in iedergeval duidelijk dat de weggeboorde pennen niet toevallig een spanning gaven die nodig was voor de bediening e.d. dat is al iets.
                  handig zou zijn als ik wist op welke pen wat moet komen, dan kan ik makkelijker zoeken vanaf waar iets ontbreekt, mijn schema’s die ik heb van dat typ geven geen stekker bezetting aan.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.