Past een Corsa-A dashboard in een Kadett-C?

Forumindex Forums Modellen Kadett Past een Corsa-A dashboard in een Kadett-C?

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17226176
    Aapje
      Lid sinds:
      1 January 2009

      Heb binnen nu en een paar weken een Coupé die nogal ver-heen was, deze was sloopwaardig… Hebben we opgelapt (letterlijk overal lapjes gelast waar rottigheid zat).

      Kortom, hij rijdt wel weer…. Maar ik ga ‘m als dagelijkse auto gebruiken. Dus wil ‘m wat ‘luxer’ maken :P

      Kortom had ’t volgende in de gedachte (omdat ik ’t heb liggen/kan krijgen van mensen). Wil er iets leuks van maken :D

      Wil er een Corsa-A dashboard inbouwen, gaat dit qua afmetingen? Ik heb ’t dashboard namelijk ergens hoog in de loods liggen. Kut werk om even te pakken om te meten dus.

      Ook heb ik nog een Astra-F Dashboard liggen… Wat past beter? En zijn er foto’s van de resultaten? :)

      Mijn verdere plannen zijn:

      Uit Astra-F inbouwen:
      – Knipperlicht/Ruitenwisser hendels (met houder rond stuurkolom)
      – Ruitensproeier pomp/resoirvaatje
      – Sport-interieur (voorstoelen+achterbank)
      – Speakers (tweeters+midwoofers)
      Universieele onderdelen:
      – Radio + subwoofer zooi e.d.
      – Elektrische ramensetje (met knoppen van een Corsa-A3 om ’t nog een beetje opel te houden)
      – Afstandsbediening + centrale vergrendeling. (Met knipperlicht aansturing)
      Corsa-A onderdelen:
      – Corsa Dashboard
      – Corsa Aanjagermotor
      – Corsa Cockpit met toerenteller e.d.
      – Alarmknoppen/aanjagerknop/lampjes e.d. erin.
      Omega B2 onderdelen:
      – Interieur verlichting met richtbare leeslampjes

      #17731437
      Joepp
        Lid sinds:
        8 November 2009

        astra f past,
        vraag ’16v kadett c’ maar die heeft het ook,
        heb het al vaker op fotos gezien, van a corsa nog niet..

        Maar dr is geen leuker dash dan het originele voor een c kadett naar mijn idee:wub

        #17731438
        Aapje
          Lid sinds:
          1 January 2009

          Ja, maar originele is nogal schimmelig…. En ik wil geen verse erin hangen… Dat is deze coupé niet meer waard…. (Die coupé moet blij zijn dat ie 2 jaar terug al niet op de sloop is neer geplempt :D)

          Ik heb net zitten meten in m’n Kadett City en in m’n Corsa A, 125cm beide breed. Alleen ’t stuur kolom van de Kadett zit iets naar de linkerkant gericht. Het stuur van de corsa zit meer naar rechts.

          Daar zit een verschil van 3cm in. Dus moet misschien kijekn of ’t stuur beetje recht te zetten is. Maar ga er vanuit van nie :P

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.