Past deze opcom op mijn Vectra?

Forumindex Forums Overige Op-Com Past deze opcom op mijn Vectra?

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
  • Auteur
    Berichten
  • #18048411
    Rob.vagcom
      Lid sinds:
      19 July 2012

      Beste Opel-Forumleden,

      Als ik dan even zo vrij mag zijn zelf te reageren op bovenstaande kritiek.

      Inderdaad is er sprake van een oplichter op marktplaats die opcom aanbiedt met mijn gegevens, deze persoon doet zich voor alsof hij mij is en zet mensen daarmee op een dwaalspoor. Echter is het telefoonnummer dat deze oplichter gebruikt nooit gelijk aan dat van mij (06-52117710), mensen die eerder bij mij hebben gekocht weten precies wat voor service ik bied en dat ik altijd bereid ben om te helpen.

      De persoon die hiervoor verantwoordelijk is heeft nu al tal van aangiftes op zijn naam en zal dit niet lang meer volhouden.

      Herken deze oplichter dus op tijd en neem eventueel telefonisch contact op. Inderdaad heb ik ook vreemde betalingen ontvangen onlangs, deze zijn allemaal dezelfde dag teruggeboekt (dit kunnen mensen die de bewuste betaling hebben gedaan op dit forum bevestigen).

      Daarnaast lees ik hierboven ook dat er personen zijn die niet tevreden zijn met de opcom die bij mij is aangeschaft. Ik vind dit vreemd want ik heb namelijk geen klachten van deze personen ontvangen, over het algemeen is het zo dat wanneer het niet werkt er altijd een nieuw exemplaar wordt toegestuurd. Dus mochten er mensen zijn die ontevreden zijn met het product zoek a.u.b. contact met mij en ik zal u ten alle tijden helpen.

      Bij vragen kunt u altijd contact opnemen, en gebruik uw gezonde verstand op marktplaats.nl en laat u niet oplichten. Wanneer u betalingen naar mij doet/heeft gedaan dan hoeft u zich geen zorgen te maken deze wordt altijd teruggeboekt indien onbekend.

      Groeten,

      Rob vagcom

      #18048412
      BlueAstraG
        Lid sinds:
        24 December 2011

        Ik heb nooit geschreven dat ik ben opgelicht door VAG-COM maar dat ik er geen goed gevoel bij had ivm laksigheid en argumenten die voor mij op smoesjes leken.

        Ik heb het telefoonnummer niet meer maar ben jij de Rob die ik heb gebeld tijdens een oefeninterland van het Nederlands elftal en jij mij een mailtje zou sturen met een prijsopgave?

        #18048413
        Rob.vagcom
          Lid sinds:
          19 July 2012

          Wij hebben inderdaad destijds gesproken, ik dacht uit mijn hoofd opcom vagcom elm327?

          Het was toen erg hectisch en de responsetijd was iets aan de lage kant, dat wachten niet leuk is begrijp ik en gun je het van harte dat je de producten elders hebt kunnen bemachtigen.

          De situatie is nu gelukkig weer als vanouds en ik hoop je in de toekomst van dienst te kunnen zijn!

          :thumb

          #18048414
          BlueAstraG
            Lid sinds:
            24 December 2011

            Wat is gebeurt, is gebeurt. Geen probleem Rob! En jij hebt ook de goeie voor je, ik wou inderdaad de Op-Com, Vag-Com en de Elm327.
            Ik kan je eerlijke reactie ook zeker op prijs stellen. En ik weet dat JIJ ook niet de oplichter bent.

            Wat mij betreft zijn er nu 2 betrouwbare adressen. Joris en de ECHTE VagCom. Jij dus.

            #18048415
            wassie
              Lid sinds:
              21 March 2012

              toch grappig wat een vraag allemaal te weeg kan brengen :afro

              #18048416
              kimmiej666
              Deelnemer
                Lid sinds:
                14 March 2008

                Rob heeft ook mij per pb op de hoogte gebracht ivm degene die zoals ik eerder aangaf onder valse naam etc zichzelf voor probeert te doen als Rob.

                In elk geval bedankt voor het ophelderen en het retouren van het geld! :thumb

                Mensen die vag-com willen bestellen: pak de 35 euro advertentie van Vag-Com dan heb je zeker de juiste, het 24 euro model is wss degene die onder Rob zijn gegevens nu alweer zogenaamd dit aanbiedt.

                #18048417
                Astra2010
                  Lid sinds:
                  27 July 2012

                  @Rob.vagcom wrote:

                  Beste Opel-Forumleden,

                  Als ik dan even zo vrij mag zijn zelf te reageren op bovenstaande kritiek.

                  Inderdaad is er sprake van een oplichter op marktplaats die opcom aanbiedt met mijn gegevens, deze persoon doet zich voor alsof hij mij is en zet mensen daarmee op een dwaalspoor. Echter is het telefoonnummer dat deze oplichter gebruikt nooit gelijk aan dat van mij (06-52117710), mensen die eerder bij mij hebben gekocht weten precies wat voor service ik bied en dat ik altijd bereid ben om te helpen.

                  De persoon die hiervoor verantwoordelijk is heeft nu al tal van aangiftes op zijn naam en zal dit niet lang meer volhouden.

                  Rob vagcom

                  Mijn buurman is ook opgelicht op marktplaats. Hij wacht al enige tijd op zijn adapter maar of dit dezelfde persoon is weet ik niet.

                  Ik weet wel dat het tegenwoordig oppassen geblazen is dus ik koop wel op Ebay direct van de fabrikant en betaal met paypal. Goedkoper, veiliger en geen gedonder gezien de vele duizenden referenties die ze daar hebben.

                7 berichten aan het bekijken - 26 tot 32 (van in totaal 32)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.