Past deze op de cdr 500?

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Past deze op de cdr 500?

  • Dit onderwerp is leeg.
9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17275507
    LosBallos
    Deelnemer
      Lid sinds:
      8 March 2010

      Ik had even zitten zoeken naar een andere radio die samen kon met mijn stuurwiel bediening, zag alleen dat je dan ook een adapter moet kopen. Zelf vind ik de originele radio wel mooi zitten zo alleen ga ik het afspelen via usb wel missen. En had ook gevonden dat ik geen cd wisselaar kan aansluiten op m’n radio dus elke keer de cd wisselen gaat mij zo irriteren (ben verwend met mijn usb radio :angel :lol: :lol: )

      Nu had ik deze gevonden:

      https://www.bol.com/nl/p/parrot-mki9200-music-carkit/9005000006417965/” onclick=”window.open(this.href);return false;

      Kan ik deze gewoon aansluiten dat iemand weet? Wil echt niet gaan knippen in mijn bedrading en het voordeel hiervan is dat ik gelijk hands free bel in de auto

      #18311355
      buas7
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 April 2013

        hey,

        Deze carkit heeft ook de optie aux usb en ipod conector heb hem zelf ook zitten in me signum (zat er al bij de aankoop)

        gr bas

        #18311356
        WillemR
        Deelnemer
          Lid sinds:
          17 August 2014

          Nogmaals, op een cdr 500 zit standaard geen enkele extra aansluiting voor aansluiten van extra apparaten.
          Nu zijn er wel echte knutselaars die zelf een AUX in gesoldeerd hebben op de printplaat dus als je van knutselen houd en handig genoeg bent met solderen en radio uit elkaar halen is het te doen.
          Zoek maar eens goed in het forum.
          De stuurwielbediening zal echter nooit werken op zulke apparaten.

          Er bestaan ook nog FM modulators Aux adapters waarmee je dus via de antenne ingang een Aux aansluiting maakt om wat spullen aan te sluiten, het geluid komt dan als een radio zender binnen
          Daarmee zou je volgens mij zo’n Parrot wel aan kunnen sluiten, moet je wel alsnog aan de slag met bedrading.

          #18311357
          Anoniem
            Lid sinds:
            1 January 1970

            Volgensmij hoef je bij parrot nooit te knippen. Hier zit een soort splitterkabel bij. Deze plug je in iso connector van auto en dan is er een aansluiting voor de zogenaamde “bluebox” van parrot en een iso aansluiting voor naar je radio. Ik weet zo niet of deze radio ISO heeft maar anders zijn er speciale ISO2CAR adapters te krijgen speciaal voor de parrot! Je hoeft in ieder geval niet te knippen/snijden/solderen wat dan ook om een parrot aan te sluiten! Let wel dat het geluid van de parrot minder is dan van je radio! Aangezien deze maar een kleine versterker heeft! Desalniettemin is de geluidskwaliteit redelijk te noemen en het bellen werkt fantastisch! Goede kwaliteit!

            Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

            #18311358
            littlebird
            Deelnemer
              Lid sinds:
              9 February 2015

              @t.beentjes wrote:

              Let wel dat het geluid van de parrot minder is dan van je radio! Aangezien deze maar een kleine versterker heeft! Desalniettemin is de geluidskwaliteit redelijk te noemen en het bellen werkt fantastisch! Goede kwaliteit!

              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              deze parrot gaat over de speakers van je radio. Dus voor gewoon muziek luisteren valt het de meeste mensen niet op. Wil je echt snoeihard zul je inderdaad tekort komen.
              Parrot is idd plug and play. Soms moet je alleen een car2iso ertussen hangen. en dan afhankelijk van je radio weer iso2radio.
              Maar dan nog niet te knippen in origineel kabelboom.
              Wel even meten of de parrot de juiste draad stroom krijgt bij constant of geschakeld!! Deze willen wel eens wisselen en dan onthoud hij het geheugen niet en of geeft rare problemen. Dus meet dat even goed na! Omwisselen is kwestie van zekeringhouder losdraaien en op de andere vastdraaien. In de parrot kabelboom.

              Goodluck!

              Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

              #18311359
              WillemR
              Deelnemer
                Lid sinds:
                17 August 2014

                Volgens de specs heeft de Parrot een “eigen versterker” van wel 2x 10 of 4x 5 watt.
                Als je dus niet de versterker van je radio gebruikt ( wat in dit geval met een cdr 500 niet kan) kan je beter gewoon je smartphone in een houder zetten een daar een speakersetje aan hangen, kan je ook handsfree bellen, navigeren en naar je muziek luisteren.

                #18311360
                Anoniem
                  Lid sinds:
                  1 January 1970

                  Verkijk je daar niet in WillemR. Opzich komt er uit de parrot best redelijk geluid. Het is natuurlijk niet het geluid wat je van een autoradio krijgt maar echt heel slecht is het niet. Het enige probleem wat je heb is zodra je het volume wat verder open draait er wat ruis ontstaat. Als je echt alleen op laag/normaal geluidsniveau muziek wil luisteren, en niet op vol volume hoeft te knallen, is zo’n parrot een uitstekende uitkomst hoor!

                  #18311361
                  buas7
                  Deelnemer
                    Lid sinds:
                    2 April 2013

                    de parrot gaat niet via je radio alleen je spiekers

                    #18311362
                    littlebird
                    Deelnemer
                      Lid sinds:
                      9 February 2015

                      @buas7 wrote:

                      de parrot gaat niet via je radio alleen je spiekers

                      Dat bedoelde ik ook. De speakers van je radio. De radio zelf doet in deze niks.
                      doelde meer dat er geen los speakertje in je parrot zit. Maar gewoon speakerd van de auto.

                      Klinkt ook redelijk. alleen zoals gezegd met hard gaat het ruisen en kraken,

                      Verstuurd vanaf mijn Nokia 3310 zonder Tapatalk

                    9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.