past c20xe corsa b uitlaat vanaf de spaghetti tot eind dempe

Forumindex Forums Modellen Corsa past c20xe corsa b uitlaat vanaf de spaghetti tot eind dempe

  • Dit onderwerp is leeg.
8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Auteur
    Berichten
  • #17215517
    corsa b gsi
      Lid sinds:
      14 May 2009

      hallow khad een vraagje past de uitlaat van dittrich die die nou te koop heb staan op mijn corsa b x16xe hij is ijgenlijk voor een c20xe iemand ervaring hiermee??? hoor ut wel!!
      groeten jim

      #17578435
      jblfreak
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        denk dat het spruitstuk niet op de lop van een x16xe past

        aamsluiting zijn zeer waarschijnlijk verschillend

        #17578436
        Powercorsa
          Lid sinds:
          26 October 2007

          is zo ver ik weet anders, tevens weet ik niet of die diameter voor een C20XE wel zo’n succes gaat zijn op je motor (misschien teweinig tegendruk)

          #17578437
          corsa b gsi
            Lid sinds:
            14 May 2009

            jblfreak als k nou mijn oude uitlaatspruitstuk meeneem heb nou een spaghetti erop en als mijn flens op de uitlaat past dan past het toch??
            powercorsa krijd nou momenteel met dbilas throttle bodies en binnekort nokassen ervan dus te weinig tegendruk zal het niet worden kzit nou denk ik op de 135 pk en straks met de nokassen op de 150 pk
            groeten jim

            #17578438
            Powercorsa
              Lid sinds:
              26 October 2007

              Dan zal je de bochten moeten gaan aanpassen, omdat de poorten bij een C20XE breder verdeeld zijn.

              Voor een getuned blok zal het een minder groot probleem zijn tot geen probleem, maar dit zou je kunnen controleren door even contact op te nemen met je dealer/tuner.

              #17578439
              SRLandgraaf
              Deelnemer
                Lid sinds:
                6 September 2008

                het is en blijft opel die hebben aardig wat tegendruk nodig , weet niet hoe het is met een x16xe

                #17578440
                corsa b gsi
                  Lid sinds:
                  14 May 2009

                  powercorsa je bedoelt de bochten van mijn spaghetti spruitstuk ??zou k niet een flens kunnen maken die k er dan tussen zou lassen dat het wel past??

                  #17578441
                  Powercorsa
                    Lid sinds:
                    26 October 2007

                    Ik denk dat je daar geen ruimte voor hebt, je zal echt de bochten naar elkaar toe moeten brengen.
                    Bij een C20XE blijft er namelijk niet veel ruimte over tussen de radiator en het spagetiespruitstuk.

                  8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.