passen verlagingsveren van een c kadett coupe onder een city

Forumindex Forums Modellen Kadett passen verlagingsveren van een c kadett coupe onder een city

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17264388
    city 2.0
      Lid sinds:
      26 February 2014

      Weet er iemand of de verlagingsveren van een c kadett coupe onder een city passen ? :hmmz €€

      #18220461
      rekordcar
      Deelnemer
        Lid sinds:
        17 March 2009

        even de diameter en de lengte opmeten zou ik zeggen.

        #18220462
        2000
        Moderator
          Lid sinds:
          30 June 2004

          Voor wel, achter volgens mij niet.

          #18220463
          ckadett16v
          Deelnemer
            Lid sinds:
            15 August 2005

            Volgens mij past het wel, alleen de schokdemper bevestiging is anders dus die passen niet.
            Kan morgen wel even voor je kijken dan weet je het zeker, maar weet haast zeker dat het past.

            #18220464
            Kadett1.2
            Deelnemer
              Lid sinds:
              2 May 2011

              Veren zijn hetzelfde. Achteras van een City en Caravan zijn hetzelfde. Met schuin staande schokdempers. Caravan heeft extra stabilisator stang, de City meestal niet.
              Sedan en coupe hebben rechtopstaande schokdempers maar positie veerschotels is wel identiek.
              Veerschotels zelf dan weer niet om dat bij de City/caravan de bevestiging anders is. Bij de City/caravan zijn trouwens de linker enrechterveerschotel identiek. Bij de sedan/coupe zijn de linker en rechterveerschotels verschillend (gespiegeld) mocht je ze ooit willen vervangen.

              Verder is er wel een groot verschil in de 1200 en 1600 cc achteras. de 1600 as is een stuk zwaarder uitgevoerd en geheel verschillend. ook 1600 veren zijn geloof ik wat sterker en dikker uitgevoerd.
              Maar 1600 veren passen ook wel op een 1200.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.