Passagiersdeur paneel verwijderen

Forumindex Forums Modellen Corsa Passagiersdeur paneel verwijderen

  • Dit onderwerp is leeg.
5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #17217508
    tdc
      Lid sinds:
      17 August 2007

      Ik moet bij het motortje komen van mijn passagiersdeur vergrendeling, dit moet ik doen zonder de deur open te maken, deze is namelijk geblokkeerd.

      Wat is hiervoor de makkelijkste manier, alle schroefjes opzoeken en kijken hoever ik kom?
      Of hebben mensen dit eerder moeten doen en hiervoor een aantal handige tips?

      Topic die ik al had gevonden, maar welke niet meer actief is:
      http://www.opel-forum.nl/viewthread.php?tid=52415

      alvast bedankt!

      Timo

      #17616363
      RRROYBOY
        Lid sinds:
        13 July 2009

        als je de schroefjes van je paneel los wilt maken moet je deur toch echt open zijn aangezien er ook schroeven aan de zeikant van je bovenste deel van het paneel zitten

        #17616364
        corsageak
          Lid sinds:
          28 October 2009

          kan je niet gewoon het pinnetje handmatig omhoog trekken ?? anders heb je indd een probleempje :D dan moet je tog echt even naar een garage :)

          suc7
          Corsageak king:

          #17616365
          carlover
          Deelnemer
            Lid sinds:
            21 December 2004

            als je deur niet open gaat,en het gaat om een corsa-b.zul je de stoel eruit moeten halen.dan kom je aan alle schroeven om de kaartenbak eraf te halen.maar veel ruimte heb je dan niet.misschien wel genoeg om te doen wat je wilt doen.

            #17616366
            tdc
              Lid sinds:
              17 August 2007

              Heb de stoel er niet uit hoeven halen :)
              Paneel, met stoel beetje naar voor – achter schuiven, eruit/eraf weten te halen.

            5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.