Parrot CK3100 Corsa B i.c.m. versterker

Forumindex Forums Modellen Corsa Parrot CK3100 Corsa B i.c.m. versterker

  • Dit onderwerp is leeg.
3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244462
    Dillenvd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2010

      Hallo,

      Een tijd geleden heb ik een Parrot CK3100 gekregen. Ik ben wat info gaan opzoeken voor het installeren in mijn Corsa B.

      Mijn geluidsinstallatie ziet er als volgt uit:

      Pioneer DEH-4200sd
      Axton 4kan A495 versterker
      Axton AB20 sub
      Pioneer composet.

      De composet zit via de versterker, maar wel via de originele bekabeling in de deur. (Bedrading vanuit de versterker voor de composet aangesloten aan de origineel aanwezige bedrading.)

      Heeft iemand een idee hoe ik mijn Parrot kan aansluiten zodat ik het geluid krijg via de front speakers (van de composet).

      Heb nl gehoord dat je het niet rechtstreeks kunt doen, het schijnt niet goed te zijn voor de versterker etc.!

      Alvast bedankt voor reacties! :wors

      #17962675
      david verburg
      Deelnemer
        Lid sinds:
        2 July 2004

        Je moet je versterker bedrading in de ISO stekker maken achter je radio
        Dan loopt je versterker uitgang via de originele bedrading naar de deur toe
        En dan kun je de mute box van de parrot tussen de ISO stekker klikken
        Dus een vrouwlijke ISO stekker maken aan de draden die naar je speakers gaan vanuit de
        Vertserker die klik je op de mannelijke van de mutebox en de vrouwlijke van de mutebox gaat
        Dan op je ISO stekker van de auto vergeet niet de muts aan te sluiten anders dreund je sub lekker mee tijdens het bellensucces en als je nog vragen hebt hoor ik het wel

        #17962676
        Dillenvd
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2010

          @david verburg Bedankt voor je reactie,

          Ik heb momenteel de installatie zo zitten:

          Van mijn radio loopt 2x een paar signaalkabels naar mijn versterker toe. Van mijn versterker zit kanaal 1+2 voor de front speakers en kanaal 3+4 gebrugd naar mijn sub.

          De speakerkabel die vanuit mijn versterker (kan1+2) naar voor gaat, heb ik op de originele speakerkabel gesoldeerd die de deur ingaat, dit ivm de stekker in de deur die ik heb laten zitten. (Lees: Ik heb de originele speakerkabels voor links en rechtsvoor losgeknipt van de ISO stekker en daar de nieuwe speakerkabel vanuit versterker op gemaakt).

          Verder zit alle bedrading nog hetzelfde als het oorspronkelijk zat.

          Hoe ga ik nu mijn Parrot zonder problemen hiertussen plaatsen?

        3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.