Parelmoer witte Zafira B

Forumindex Forums Modellen Zafira, Sintra (MPV’s) Parelmoer witte Zafira B

  • Dit onderwerp is leeg.
18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur
    Berichten
  • #17243572
    Motorsmurf
      Lid sinds:
      10 October 2010

      Hoi,

      Ff met jullie delen hoor. Ik heb gisteren mijn Zafira weer terug gekregen na een dure wasbeurt ;) Van 3 kleuren wit naar 1 kleur parelmoer wit.

      Dit was toen ik um kocht… Sorry ik heb geen betere foto..

      Dit is um vanmiddag:

      Mochten de foto’s nou niet zichtbaar zijn dan moet ik ff wat anders bedenken.

      Nu nog 2 dingetjes aan binnenkant paino zwart maken.
      Weet iemand toevallig of je makkelijk het frontje van de CD30 makkelijk verwijderen zodat deze ook gespoten kan worden??

      #17946474
      2.2 16v
        Lid sinds:
        12 June 2011

        Wel apart zo, in het parelmoer wit zie je ze niet vaak.

        Als ik jou was zou ik de velgen piano zwart maken :D en als je echt gek wilt doen je dak mat zwart :agent

        #17946475
        GTS Power
        Deelnemer
          Lid sinds:
          25 May 2008

          dak mat zwart wrappen :wors

          #17946473
          Smithy
          Deelnemer
            Lid sinds:
            20 August 2011

            @GTS Power wrote:

            dak mat zwart wrappen :wors

            Idd, zie je tegenwoordig veel op witte bmw X5’s…
            Vind het wel nog vet staan, voor een Beierse Mest Wagen ;)

            #17946476
            Motorsmurf
              Lid sinds:
              10 October 2010

              @2.2 16v wrote:

              Wel apart zo, in het parelmoer wit zie je ze niet vaak.

              Als ik jou was zou ik de velgen piano zwart maken :D en als je echt gek wilt doen je dak mat zwart :agent

              Als je kan fotoshoppen en kan laten zien hoe het eruit ziet met zwart velgen ben ik wel nieuwsgierig ;)

              #17946477
              Motorsmurf
                Lid sinds:
                10 October 2010

                En voor de rest ik hou mn dak gewoon parelmoer wit… Geen zin om nog meer uit te geven aan zwart ;)

                #17946478
                GTS Power
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  25 May 2008

                  @Motorsmurf wrote:

                  En voor de rest ik hou mn dak gewoon parelmoer wit… Geen zin om nog meer uit te geven aan zwart ;)

                  het hoeft ook niet perse DIT jaar :D ;)

                  #17946479
                  nexus6
                    Lid sinds:
                    7 September 2010

                    CD30 frontje kan er wel af nadat je de radio er in zijn geheel hebt uitgehaald d.m.v 4 imbusjes en met 2 radio trek beugels kan de radio er zo uit gehaald worden,frontje spuiten raad ik niet aan om dat je de opschriften niet meer ziet waarschijnlijk.

                    #17946480
                    dion87
                      Lid sinds:
                      22 August 2011

                      Fuck das sexy zo in het wit! :wub

                      #17946481
                      Motorsmurf
                        Lid sinds:
                        10 October 2010

                        @GTS Power wrote:

                        @Motorsmurf wrote:

                        En voor de rest ik hou mn dak gewoon parelmoer wit… Geen zin om nog meer uit te geven aan zwart ;)

                        het hoeft ook niet perse DIT jaar :D ;)

                        Lol ik ben al veel te veel kwijt geweest aan de auto… Het houd wel een keertje op denk ik

                        @nexus6 wrote:

                        CD30 frontje kan er wel af nadat je de radio er in zijn geheel hebt uitgehaald d.m.v 4 imbusjes en met 2 radio trek beugels kan de radio er zo uit gehaald worden,frontje spuiten raad ik niet aan om dat je de opschriften niet meer ziet waarschijnlijk.

                        Die opschift vind ik niet zo belangrijk… De knoppen haal ik er uit of plak ik af.. Maar goed dank je wel ik ga eens kijken hoe het in elkaar zit.

                        #17946482
                        2.2 16v
                          Lid sinds:
                          12 June 2011

                          Nou ben een grote kneus met computers :hmmz ben blij dat ik een beetje weet hoe ik moet reageren hier op het forum, maar misschien is er iemand anders hier die even wil/kan fotoshoppen?!?

                          #17946483
                          Fearless
                          Deelnemer
                            Lid sinds:
                            9 January 2005

                            Mis je nou je lip onder je voorbumper?

                            #17946484
                            Motorsmurf
                              Lid sinds:
                              10 October 2010

                              @Fearless wrote:

                              Mis je nou je lip onder je voorbumper?

                              Dat heb je idd goed gezien…

                              #17946485
                              2.2 16v
                                Lid sinds:
                                12 June 2011

                                Je schreef dat je veel te veel aan de auto hebt uitgegeven………… zoveel verbouwd of zoveel onkosten?

                                #17946486
                                Motorsmurf
                                  Lid sinds:
                                  10 October 2010

                                  @2.2 16v wrote:

                                  Je schreef dat je veel te veel aan de auto hebt uitgegeven………… zoveel verbouwd of zoveel onkosten?

                                  De auto was helemaal afgeragd door de politie. Dus ik heb 2 andere voorstoelen, versnellingspook, stuurwiel, hemel en vloerbekleding gekocht. Dit was niet zo erg. Vervolgens heb ik alle 4 mijn verstuivers moeten laten overhalen, EGR klep vervangen, veel problemen gehad met mijn roetfilter. Hopelijk zijn die problemen morgen verleden tijd. Morgen laat ik mn roetfilter verwijderen. Meteen dan ook een eco tuning er over heen.

                                  Dus er zijn wel veel extra kosten bij geweest helaas. Onverziend dan. Voor de rest wel een fijne bak alleen jammer dat ie zo achterlijk duur is in de wegenbelasting -O-.

                                  #17946487
                                  2.2 16v
                                    Lid sinds:
                                    12 June 2011

                                    Ok ja dan heb je wel wat kosten gehad :(

                                    Maar als je die roetfilter verwijdert krijg je toch gezeik bij de APK?

                                    Zo ja zit net eens te kijken 372 Euro wegenbelasting in Z-H per kwartaal…………. :cry Dat is toch gewoon gelegaliseerde diefstal :swear

                                    #17946488
                                    stiggel
                                    Deelnemer
                                      Lid sinds:
                                      15 November 2010

                                      @2.2 16v wrote:

                                      Zo ja zit net eens te kijken 372 Euro wegenbelasting in Z-H per kwartaal…………. :cry Dat is toch gewoon gelegaliseerde diefstal :swear

                                      Diefstal :hmmz Maar het blijft inderdaad een feit dat het een bult geld is.
                                      Overigens geldt het niet alleen voor Zuid-Holland hoor: Hier in Overijssel betaal ik voor mijn Signum (1.505 kg én diesel) ook EUR 128,- per maand :vertag
                                      Maarja, kan er wel over klagen. Ik wist het toen ik mijn auto heb aangeschaft, dus…
                                      Aangezien ik 40.000 km/jaar rijd kan het gelukkig nog steeds uit t.o.v. benzine.

                                      GrtN!
                                      STiGGEL

                                      #17946489
                                      2.2 16v
                                        Lid sinds:
                                        12 June 2011

                                        EEN STUKJE UIT 2009:

                                        Een moderne dieselauto rijdt op de snelweg schoner dan de met benzine- en elektromotor uitgeruste hybride varianten. Dat blijkt uit onderzoek van voorlichtingsbureau Milieu Centraal. Het is niet de eerste keer dat er vraagtekens worden gezet bij de milieuwinst van hybride autotechnologie.

                                        Hybride auto’s zijn al eerder in een kwaad daglicht komen te staan omdat ze niet aan de verwachtingen voldoen. Eerder dit jaar kwam het Duitse AutoBild met onderzoek naar buiten waaruit blijkt dat makers van hybride auto’s claims over brandstofverbruik van hun auto’s niet waarmaken.

                                        Volgens Bild moeten we trouwens álle cijfers in de autofoldertjes met een flinke korrel zout nemen. De Duitse onderzoekers constateren bij alle onderzochte auto’s, benzine, diesel en hybride, forse afwijkingen met het werkelijk gemeten benzineverbruik. Maar de hybride voertuigen spannen de kroon. De Prius verbruikt in de AutoBild-test maar liefst 39 procent af van het opgegeven verbruik, de hybride Honda Civic maar liefst 43 procent.
                                        Ook een andere recente Duitse test, die van Automotive-Online, laat een flinke afwijking zien, gemiddeld 11 procent voor alle geteste auto’s. En ook in deze test wijken de hybride voertuigen veruit het meest af van de fabrieksopgave.

                                        De door zowel elektro- als benzinemotor aangedreven auto’s genieten echter wél belastingvoordeel. zo hebben ze een lage bijtelling, krijgen ze hoge kortingen op de aanschafbelasting en op de motorrijtuigenbelasting. Het ministerie van Financien is, ook naar aanleiding van het meest recente onderzoek, niet van plan de maatregelen aan te passen.

                                        De stelligheid waarmee het ministerie haar beleid verdedigt, is verklaarbaar. De ambtenaren van Financien gaan uit van een veel groter aantal kilometers stadsverkeer. Dieselauto’s zijn volgens het ministerie veel vervuilender in de stad dan hybride auto’s. De onderzoekers van Milieu Centraal gaan bij hun berekeningen uit van een gemiddelde leaserijder die jaarlijks zo’n 83 procent van zijn kilometers op de snelweg rijdt. De Belastingdienst baseert zich daarentegen op de gemiddelde automobilist. Die rijdt maar liefst zeventig procent van zijn kilometers in de stad.

                                        Het spijt me zeer (eigenlijk niet) maar als ik dit lees vind ik het dus gewoon diefstal.

                                        Als de overheid echt om het milieu geeft hanteren ze een ander beleid.

                                        Dat je het wist toen je de auto aanschafte heb je ook weer een punt :D maar zo blijft het wel een melkkoe!!

                                      18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
                                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.