paar vraagjes….

Forumindex Forums Modellen Tigra paar vraagjes….

  • Dit onderwerp is leeg.
7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #17246792
    lambo452
      Lid sinds:
      7 May 2008

      sinds vanmiddag heeft mn meisje een rode tigra A 1.4 16v

      ze is er helemaal trots op(en dat mag ook wel)
      voor een mooi klein prijsje eentje zonder roest op de wielkasten en met een 10 dagen oude APK…

      maar nu heb ik een paar probleempjes gevonden..

      1. de afwaterings gaatjes onder de achteruit/kofferklep zitten verstopt.. HOE krijg ik deze weer open?? heb er al in zitten porren met een trekveer maar daar kwam ik niet verder mee..

      2. het TID gaat aan als ik de lampen aan zet en niet als het contact aangaat.. dus ook de tijd en datum begint steeds overnieuw:S… (is dit een algemeen probleem of zou er met de bedrading gekloot zijn?)

      3. een beetje speling op het stuur.. en het is niet van het uitlijnen.. komt dit vaker voor en lijkt mij het stuurhuis maar durf het niet zeker te zeggen..

      k vind vraag 1 eigenlijk het meest belangrijk en hoop dat daar antwoord op komt..

      thnx alvast!!

      #17995909
      gertjuh1968
        Lid sinds:
        20 February 2011

        @lambo452 wrote:

        sinds vanmiddag heeft mn meisje een rode tigra A 1.4 16v

        ze is er helemaal trots op(en dat mag ook wel)
        voor een mooi klein prijsje eentje zonder roest op de wielkasten en met een 10 dagen oude APK…

        maar nu heb ik een paar probleempjes gevonden..

        1. de afwaterings gaatjes onder de achteruit/kofferklep zitten verstopt.. HOE krijg ik deze weer open?? heb er al in zitten porren met een trekveer maar daar kwam ik niet verder mee..
        heb of weet je iemand met een compressor

        thnx alvast!!

        #17995908
        Dominic
          Lid sinds:
          17 December 2009

          Gootjes.. Ff bij een wasstraat de stofzuiger erop zetten! Werkte bij mij perfect :D

          Tijd zal wel de bedrading zijn.. (Je kunt m ff resetten door de 2 knopjes tegelijk in te houden..)

          Speling is meestal een plastic iets wat in je stuur zit (dit kan naar jaren speling gaan vertonen)

          #17995913
          midnight black
          Deelnemer
            Lid sinds:
            14 December 2011

            check anders ook de stuurkogels op speling.

            #17995912
            lambo452
              Lid sinds:
              7 May 2008

              hey thnx voor de reacties.. ik ga over 2 weken weer naar mn vader die heeft eeen compressortje staan.. zal het vanavond eerst ff proberen met een stofzuiger bij de wasstraat..

              tid was een zekering die eruit lag.. dus hij maakte massa via mijn stadslicht.. is ook verholpen..

              en de speling.. ligt zoiezo niet aan de stuurkogels..(net een 2 weken oude apk en speling op stuurkogels is afkeur) zit hem echt in het stuur-stuurhuis.. want ik kan het stuur wiebelen zonder dat de wielen bewegen…
              dat plastieke iets is dat makkelijk te vervangen??

              thnx voor de reacties!!!

              #17995911
              joop1970
              Deelnemer
                Lid sinds:
                1 September 2010

                Bij een corsa B van een vriend van mij zat destijds speling op een bus onder het dashboard.

                #17995910
                lambo452
                  Lid sinds:
                  7 May 2008

                  okee .. zal een stuk makkelijker/goedkoper zijn dan een stuurhuis+vervangen..

                  zal er eens naar kijken als ik tijd heb.. het is niet zo noodzakelijk dat het direct moet gebeuren.. aar is meer gewoon irritand!

                  thnx voor de reacties mannen!!!!

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.