Paar kleine vraagjes :)

Forumindex Forums Modellen Astra Paar kleine vraagjes :)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #18349468
    Thunderalpha3
    Deelnemer
      Lid sinds:
      29 October 2017

      Goedeavond allemaal,

      Sinds vrijdag ben ik in het bezit van een Opel Astra GTC ’05
      Maar ik heb een paar dingen waar ik een vraag over heb:
      – ik mis helaas 2 dak draag gootjes ( kleine plastic stripjes ). 1 was er niet bij met de verkoop, en helaas de andere vandaag verloren met het afspoelen van de auto.
      – de raambediening van de bestuurders kant ( elec. knopje ) is afgebroken. Kan dit ook los besteld worden oid? (raam mechanisme werkt wel)
      – is het normaal als de koelvloeistof niet helemaal op het max staat ( ong 1 cm onder ) dat de computer koelvloeistofp aangeeft?
      Na het bijvullen nog geen melding gekregen :)
      – wat voor dubbel din radio raden jullie aan? ( huidige heeft geen usb/aux functie ) en kan de huidige parrot er ook op aangesloten worden?

      Alvast bedankt voor de antwoorden :toppie:

      #18349473
      Corsa_GSi
      Deelnemer
        Lid sinds:
        30 June 2004

        Die plastic dingen kan je vast bestellen bij de Opel dealer of bij http://www.fsrs-partswebshop.nl/nl/ of via ebay.
        Hetzelfde geldt voor het knopje van je raambediening.
        Mogelijk kan je deze dingen ook nog op de sloop vinden?

        Heb je het peil onder de kap gecontroleerd of alleen op de boordcomputer?
        Ik zou teruggaan naar degene waar je hem gekocht hebt, tenminste als je garantie hebt, en dit melden.
        Je kan natuurlijk ook gewoon even bijvullen tot het juiste niveau en dan goed in de gaten houden of het weer zakt.

        Dubbel din heb ik geen verstand van, maar ze zijn er kompleet uitgebreid met navi en ingebouwde handsfree, dus je parrot kan je verkopen dan.

        #18349479
        pjotter
        Deelnemer
          Lid sinds:
          21 November 2013

          Dubbel din radios zijn er genoeg met android of merk gericht passende radio met opties zoals navigatie bluetooth zie link
          https://www.kieskeurig.nl/autoradio?rq=&min=&max=&min_default=29&max_default=1455&f58574%5B%5D=97870&sort=pop

          #18349480
          Thunderalpha3
          Deelnemer
            Lid sinds:
            29 October 2017

            [quote quote=18349473]Die plastic dingen kan je vast bestellen bij de Opel dealer of bij http://www.fsrs-partswebshop.nl/nl/ of via ebay.
            Hetzelfde geldt voor het knopje van je raambediening.
            Mogelijk kan je deze dingen ook nog op de sloop vinden?

            Heb je het peil onder de kap gecontroleerd of alleen op de boordcomputer?
            Ik zou teruggaan naar degene waar je hem gekocht hebt, tenminste als je garantie hebt, en dit melden.
            Je kan natuurlijk ook gewoon even bijvullen tot het juiste niveau en dan goed in de gaten houden of het weer zakt.

            Dubbel din heb ik geen verstand van, maar ze zijn er kompleet uitgebreid met navi en ingebouwde handsfree, dus je parrot kan je verkopen dan.

            [/quote]

            Ah top, weet je toevallig ook waar de kapjes voor op het dak staan?
            Kan ze niet vinden. :unsure:
            Voor het raam mechanisme ga ik indd wel ff kijken bij de sloop.
            100 euro voor het systeem ( wat gewoon werkt ) vind ik wel zonde.

            Ja heb hem bijgevuld bij de tank zelf. tot nu toe nog geen melding gehad dus we wachten het wel af :)

            #18349483
            Astra_DLS
            Deelnemer
              Lid sinds:
              6 March 2008

              Dubbel din radio’s heb je er inderdaad heel veel. Heb je zelf iets van een budget in gedachte? Je kunt voor weinig geld klaar zijn, maar ook voor 300+.
              Je parrot kan sowieso wel op de huidige radio (al dan niet met ISO 2 car adapter) en als je een andere dubbel din inzet zal daar zeer waarschijnlijk al een Bleutooth functie op zitten dus is een losse parrot niet meer nodig.

              Veel plezier met je nieuwe auto en :pics-please:

              #18349495
              Thunderalpha3
              Deelnemer
                Lid sinds:
                29 October 2017

                [quote quote=18349483]Dubbel din radio’s heb je er inderdaad heel veel. Heb je zelf iets van een budget in gedachte? Je kunt voor weinig geld klaar zijn, maar ook voor 300+.
                Je parrot kan sowieso wel op de huidige radio (al dan niet met ISO 2 car adapter) en als je een andere dubbel din inzet zal daar zeer waarschijnlijk al een Bleutooth functie op zitten dus is een losse parrot niet meer nodig.

                Veel plezier met je nieuwe auto en :pics-please:

                [/quote]

                Tsja ik twijfel dus nog tussen een andere radio of een andere optie.
                het liefst wil ik de astra wel orgineel houden maar toch mis ik me subwoofer ook. :help:
                En wil natuurlijk me stuurwiel bediening ook houden :yahoo:
                Vandaag de GTC op bepaalde plekken even gepoetst :heart:
                Voor:
                Image and video hosting by TinyPic
                Na:
                Image and video hosting by TinyPic

                Jammer dat de foto’s scheef staan maar dit was de enige optie met uploaden zsm :cheers:
                :pics-please:

                #18349596
                MOSHterd
                Deelnemer
                  Lid sinds:
                  9 February 2016

                  Hoi Thunder,

                  Ik kon het zo vlug niet vinden maar ik meen dat de plastic kapjes waar je naar zoekt ook verkocht worden door fsrs-trading, wellicht kun je met hun even contact opnemen. Kan me wel heugen dat de kapjes bij de dealer vrij duur zijn, misschien zijn je ze ook via de sloop te verkrijgen.

                  Qua radio kun je het zo gek/duur maken als je zelf wilt. Ik heb mijn CD30 mp3 vervangen voor een Pioneer dubbel-din. Ik heb mijn stuurwielbediening kunnen behouden dmv een interface en tevens heb ik een kleine subwoofer geplaatst in de kofferbak. Meer info daarover kun je vinden in mijn topic.

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.