Overstap Corsa B X1.2XE ’99 naar Corsa C Z1.8XE ’03

Forumindex Forums Modellen Corsa Overstap Corsa B X1.2XE ’99 naar Corsa C Z1.8XE ’03

  • Dit onderwerp is leeg.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #17244378
    Dillenvd
    Deelnemer
      Lid sinds:
      14 October 2010

      Hallo,

      Ik zit te bedenken om mijn Corsa B X1.2XE (65PK 118.000km) in te ruilen en de overstap te wagen naar een Corsa C Z1.8XE GSI (125PK 88.000km) uit 2003.

      Heeft iemand ervaring met een dergelijke overstap als deze en wilt die ervaring met mij delen?
      Wat zijn de voor- en nadelen? Wat zijn de rij eigenschappen van zo’n C etc. etc.

      Alvast bedankt voor de reactie! :thumbup

      Dillenvd

      #17961534
      waltwalt500
        Lid sinds:
        26 June 2011

        heerlijke wagen die c gsi 1.8

        had ervoor een 1.4 corsa Btje..
        wat een verschil zeg!!
        lekker snel op toeren..zo zo aan de 100..

        weinig nadelen ondervonden

        #17961535
        Dillenvd
        Deelnemer
          Lid sinds:
          14 October 2010

          Bedankt voor je reactie.

          Over het luxe gedeelte, de cruise control, climate control etc etc.
          Is dit een beetje te meten met autos die hedendaags gemaakt worden of is de geïnstalleerde etectronica slechts het beginsel van wat er nu op de markt komt.

          Het is een echt verschil, de B en de C. :wors Maar is het het overstappen waard, ik bedoel als k even door zou sparen kan ik er een aanschaffen van een nieuwer bouwjaar? Dus eigenlijk bedoel ik te zeggen: Zou je er nog lang genoeg mee vooruit kunnen..

          #17961536
          waltwalt500
            Lid sinds:
            26 June 2011

            88.000km is niks.
            kan je nog jaren mee vooruit hoor mits ie zijn onderhoud op tijd krijgt.
            cruisecontrol is heel handig..ik gebruik het altijd.

            motor goed warm draaien voordat je m in de toeren gooit..dat is belangrijk(maar dat is met elke auto)
            op tijd zijn beurten en je zet makkelijk 250.000km op de teller hoor

            #17961537
            Dillenvd
            Deelnemer
              Lid sinds:
              14 October 2010

              Nee, 88.000 km is inderdaar niets. Maar aangezien er bij mijn B’tje nog maar 118.000 op de teller staat, houdt het me tegen om voor deze C te gaan.
              Raad je aan om een tijd te wachten met aanschaf van de volgende auto of is een Corsa C zó een grote overstap dat het het geld zeker waard is?

              #17961538
              waltwalt500
                Lid sinds:
                26 June 2011

                een auto met 88.000km kan nog lang vooruit hoor…
                iedereen praat wel van crisis dit crisis dat…zolang je gewoon werk hebtr is er niks geen crisis…
                geen enkele auto is het geld waard hahaha..klinkt raar maar een auto kopen is geen investering hoor……het is gewoon wat je mooi vind en dat wil je..simpel!

                btje mooi particulier verkopen via marktplaats…en Gsi kopen die je graag wil :thumb

              6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.