oud account verwijdere

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #18349728
    Ramon Roox
    Deelnemer
      Lid sinds:
      7 November 2017

      Beste lezers
      Ik heb in het verleden wat gepost dat zou ik nu graag willen verwijderen alleen dat lukt me niet omdat het account niet meer bestaat. Was toe met een andere email adres.
      Kunnen jullie hiervoor zorgen aub.

      opzoek naar winterbanden voor vectra 3.0 cdti 2006

      bvd Ramon

      #18349729
      Senatorman
      Beheerder
        Lid sinds:
        7 November 2016

        Waarom zou je dat willen verwijderen?
        Op het forum verwijderen we eigenlijk nooit iets. Dit om de topics leesbaar te houden en deze informatie kan anderen weer helpen. Hier heb je zelf ook ooit goedkeuring voor gegeven in de forumregels.
        Alleen als de inhoud van je topic jouw of anderen schaadt dan passen we de tekst aan en alleen als door het aanpassen/verwijderen van de tekst het topic of post onleesbaar is geworden zal het verwijderd worden.

        We willen best kijken of we de post voor je kunnen aanpassen, maar zoals ik nu lees zit er geen enkele schadelijke inhoud in. Daarom nogmaals de vraag. Waarom?

        #18350029
        Ramon Roox
        Deelnemer
          Lid sinds:
          7 November 2017

          Beste

          Het hoeft ook niet verwijdert te worden wat mij betreft. Waar het mij omgaat als ik in google mijn naam in type dan komt dit naar boven en dat hoeft van mij niet. Is het mogelijk omdat te verwijderen?  Ramon Roox in typen in de zoekbalk van google.

           

          bvd

          #18350030
          Senatorman
          Beheerder
            Lid sinds:
            7 November 2016

            Stuur mij even een pm en vermeld welke accountnaam je wilt hebben, dan wijzig ik dit voor je

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.